Recenzi napsal/a chikaku

Duben 07, 2012

6.3

5.0

7.0

6.0

7.0

Pán v pozdních středních letech žije na první pohled celkem spořádaným životem, který si zpestřuje občasným tajným povyražením se skupinkou dalších chlápků. Pak však potká svého synovce, ztělesnění čiré krásy. Začně se chovat naprosto nevypočítavě, snaží se ho zmocnit a je pro to ochotný udělat cokoli. Trochu okleštěná verze Americké krásy - poměrně střízlivá a bez té všeobjímající nálady. Navíc hlavní hrdina je jaksi plochý a nezajímavý, občas až skoro odpudivý.

Duben 07, 2012

8.5

8.0

9.0

9.0

8.0

Krátký, ale intenzivní příběh. Dva kluci, dva dny a spousty hulení a koksu. Emoce z toho jen prýští.

Prosinec 16, 2011

8.3

9.0

8.0

8.0

8.0

Melodramatické filmy s okázalými scénami, archetypálními postavami a osudovými příběhy nepatří k mým oblíbeným, ale v podání tohoto filmu jsem bez problémů na tuto hru přistoupil. Příběh má jasnou konstrukci a je budován postupnou gradací tak, že člověka více a více vtahuje do děje i přes veškerou svou předvídatelnost. Ta zde v podstatě má nezastupitelnou roli, protože je to žánrový film, který se hlásí k italským klasikám - opeře, antickým ideálům, Smrti v Benátkách... Film si taky hodně pohrává s nevyjasněnými motivy a scénami, které mu dodávají určitou neuchopitelnost a díky kterým se vymaňuje z řady dalších letních romancí,...

Prosinec 16, 2011

10.0

10.0