Recenzi napsal/a Piettro

Únor 14, 2010

10.0

10.0

10.0

10.0

10.0

Jeden z nejlepších filmů s queer tématikou, které jsem viděl. Zejména proto, na co poukazuje. Vztah mezi lidmi může být mnohem složitější a nezapadat podstatě ani do jedné z málo kategorií, pro která máme slovíčka jako partner, milenec, kamarád etc. Opravdu moc krásné a vlastně bych i řekl svým způsobem naplněné. Přesně taková je opravdová Láska, ta která přetrvá věčnost. Oba hlavní hrdinové věděli, že jsou tou polovinou jedné duše a zároveň nejsou schopni prožít souznění i na milenecké rovině. Nečekaný závěr opradvovost citů jedině potvrzuje. Film rozhodně doporučuji.

Únor 11, 2010

7.3

9.0

7.0

6.0

7.0

Tento film měl něco do sebe a jsem rád, že jsem ho shlédl. Připadá mi sice v lecčems trochu slabší, ale snímek má své kouzlo. Co se hereckých výkonů týče, tak jsem to věřil jen jednomu z hlavních hrdinů a "bordel mamá". Ale i tak mě děj vtáhl. Až do konce mi nebylo jasné, jak vše dopadne. Udržet takové napětí až do konce je kumšt. ve filmu je také mnoho lechtivých scén myslím opravdu velmi vkusně natočených, a proto bych film doporučil:-) Mimo jiné hrají opravdu hezcí herci.

Únor 05, 2010

9.8

10.0

10.0

10.0

9.0

Řekl bych, že tento film se opravdu musí vidět. To stojí za to. Něžné, romantické byť tragické...

Únor 05, 2010

10.0

10.0

10.0

10.0

10.0

Pro mě naprosto dokonalý snímek. Zřejmě i proto, že tak trochu zarezonoval s něčím, co jsem si myslel, že už jsem dávno přešel. Jak dlouho nás mohou v hrsti držet naše traumata a nevyléčené bolesti? Kam až mohou sahat motivy našich činů kolikrát tak zasutých do podvědomí, že ani nevnímáme, že jsme sešli ze správné cesty? Toto vše ve mě film vyvolal. Ihned jsem je zařadil mezi své favority ;-)

Září 17, 2009

4.8

3.0

6.0

4.0

6.0

Asi nejsem správný typ lyrického diváka, ale tento snímek mě příliš neoslovil. Ani emoce nevyvolal, a to se považuji za celkem emotivního člověka. Co se však povedlo je opravdu taková reálnost, něco co se může přihodit každému (není to typ filmu po jehož shlédnutí byste si řekli, že tohle se ale mě stát nemůže. Naopak) a právě proto bych tento snímek spíše doporučil. Avšak bez nijakých velkých očekáváních...

Září 10, 2009

3.8

1.0

7.0

4.0

3.0

Z filmu jsem byl poměrne negativně nalaďen, mrazilo mě, že tak zlostně řeší lidé nesváry - v dnešní době! Po Lásce ani stopa. Nic pozitivního mi snímek nepřinesl. NAvíc závěr ujetý.

Září 10, 2009

4.5

3.0

7.0

4.0

4.0

Poměrně dosti poetické s velmi otevřeným koncem. Nijak mě neoslovil :-/

Září 05, 2009

9.5

9.0

10.0

10.0

9.0

Film, který patří v mém hodnocení k naprosté špíčce. Připomíná mi knihu Bílého dominikána od G. Meyrinka. Poměrně otevřený je závěr, který není jednoduché jednoznačně si vysvětlit. Každopádně v něm vidím nádheru silné lásky, pro níž smrt není hranice. Rozvlněné emoce v celém filmu dokonale podtrhuje hudba. Film ve mě vyvolal velký soucit s hlavním hrdinou - jak hluboce se dokáže podepsat zlo na psychice lidí, pácháné druhými lidmi.

Září 05, 2009

9.0

9.0

9.0

8.0

10.0

Film jako celek se mi opravdu velmi líbil. Je třeba se smířit s otevřeným koncem a zbytek příběhu si domyslet podle vlastní fantazie a libovůle. Snímek mě pozvbudil ve víře, že to co hledáme máme často tak blízko, že tomu ani nevěříme. Nebuďme malověrní! A mějme otevřené oči vůči tomu, co se kolem nás děje, protože to může být právě náš osud, Láska, která kráčí kolem a ptá se, jestli ji vidíme a jsme na ni připraveni...

Září 05, 2009

8.8

6.0

10.0

9.0

10.0

Mě se na tomto filmu nejvíce zalíbila provokavnost, s jakou se Brüno pouští do věcí. Žádné téma mu není svaté, bouraje iluzorní hodnoty společnosti. Pravda, film poněkud svérázný, ale dosti jsem se zasmál. Vřele doporučuji na odreagování.

Srpen 24, 2009

8.3

8.0

9.0

8.0

8.0

Vcelku pěkný film. Vtáhne do jiné doby, kdy jsme to měli mnohem těžší. A zároveň poukazuje na to, aby se člověk chopil šance, poslouchal srdce a bez okolků na nic nečekal. Alespoň tak ne mě působí příběh nenaplněné lásky...

Srpen 12, 2009

10.0

10.0

10.0

10.0

10.0

Jeden z nejlepších filmů, které jsem s queer tématikou viděl. Naprosto mě dojal zejména svou linií "mezi řádky", která se dotýká mnohem důležitějších rovin než pozemské pozlátko, iluze... Mně osobně film pouze potvrdil, na co v životě má vskutku cenu se soustředit, co je podstatné a co pouze mrhání energií. Vřele doporučuji shlédnout od samého začátku a nenechat si ujít jediný detail, neboť možná právě kvůli nim byl natočen celý film ;-)

Srpen 12, 2009

6.8

8.0