Recenzi napsal/a qwrtik

Srpen 17, 2019

9.5

9.0

10.0

9.0

10.0

Oddechovka na večer. A hlavně jsem si připomněl, jak to celé probíhalo i u mě. Spousta detailů byla tak hrozně stejných. Úplně stejně jsem se bál rodiny a hlavně matky, co řekne. A celou tu dobu to také tušila a vzala to úplně v pohodě. Ten film byl totožný až neuvěřitelně s tím mým, až na to, že jsme ubytovali kolegu z práce :) A jsme spolu už 5 let, a v tu dobu nám nebylo ani 20 a teď jsme registrovaní. Herecké výkony skvělé, jak kdyby to prožívali všechno a ani bych se nedivil, kdyby mezi...

Březen 13, 2018

9.8

10.0

10.0

9.0

10.0

Super film. Na začátku jsem si říkal, co to je? klasická teenage komedie? A ono vůbec, rozhodně překvapilo. Film je o naprosté bezprostřednosti a upřímnosti hlavního hrdiny, i když okolí je přesně opačné a snaží se dodržovat striktní pravidla v chování. Naprosto skvělé a ukazuje, jak si člověk může žít svůj vysněný život, nehledě na to, co řekne okolí. Několikrát jsem si říkal během filmu, že to už je vrchol, co ještě hlavní hrdina vymyslí, ale nebyl, neustále se vše stupňovalo. Jeden z mála filmů, který jsem chtěl aby nezkončil. :)

Srpen 04, 2017

10.0

10.0

10.0

10.0

10.0

Náhodou super film! Oddechový, úsměvný a částečně i k zamyšlení nad tím, proč rodinu, kamarády, lásku dokáže propojit nemoc blízkého, a když jsou všichni zdraví, nejeví o sobe zájem a hádají se.

Březen 12, 2014

10.0

10.0

10.0

10.0

10.0

Tak tohle se fakt povedlo ! :) nejlepší seriál vůbec... už se těšim na druhou sérii a snad se tam už Josh zklidní a dá Geoffrymu přece jenom šanci, protože ten je úžasnej :)

Leden 03, 2013 (Upraven: Leden 03, 2013)

10.0

10.0

10.0

10.0

10.0

Skvělá komedie s úžasným příběhem. Tu si zamilujete. Skvělé obsazení a odlišuje se snad vším od běžných gay filmů. Je určena totiž pro každého, i hetero. Je to něco, co by mohlo pomoct zmenit pohled na gaye a lesbičky. PS: Rozhodně doporučuji.

5 výsledků - zobrazeno 1 - 5