Recenzi napsal/a hajjos

Březen 26, 2020

10.0

10.0

10.0

10.0

10.0

Překrásný film ve, kterém je jen o příběh dospívajícího chlapce, ale o smyslu života celé jedné rodiny. Trápení na plátně prožívá na plátně nejen Eliot, ale i jeho nešťastná matka. Klenotem filmu jsou nádherné poetické záběry. Na krajinu, a lidi, na věci... Spolu s hudbou a špičkovými výkony herců vytváří z filmu velmi intimní poetický příběh o naději, lásce a osamělosti. Režisér a scénárista v jedné osobě používá na mnoho místech filmu poetické symbolické obrazy. Hodně z nich cítíme s partnerem, že režisér do filmu vnímá vlastní emoce, cit i fantazie.

Červen 27, 2019

9.8

9.0

10.0

10.0

10.0

Seriál nás s partnerem oba velmi pobavil. První díly jsou čistě jízlivé, z těch dalších prosvítá mezi narážkami i hluboká láska obou partnerů. Herecké výkony jsou strhující. Moc jsme si to užili.

Březen 19, 2019

9.5

10.0

9.0

9.0

10.0

Film jsem viděl ještě dříve než jsem si mohl přečíst zdejší negativní komentáře. Jedná se o film, který způsobil v německojazyčném prostředí rozruch. Je příspěvkem k debatě o životě gayů v prostředí fotbalu. Velmi nás s partnerem zaujal celý příběh. Je velmi uvěřitelný. Svým ztvárněním až civilní. Pravdivý příběh. Ukazuje kam až může vést život když přistoupíte na podmínky okolí. Splníte si profesní sen a vzdáte se pro to svého já. Odcizení sobě sama, smutek, lži a nenaplněné sny. Chvílemi nás až mrazilo co vše Mario podstoupil pro to být slavným fotbalistou. A přitom nebyl šťastný.

Březen 18, 2019 (Upraven: Březen 19, 2019)

9.0

9.0

9.0

9.0

9.0

Velmi krásný seriál. Rozjel se od druhého dílu velmi svižným tempem. V jedné z postav jsem viděl sám sebe v minulosti. Včetně mé tehdejší neschopnosti se seznámit. Tím pro nás byly zajímavé již první díly. Báli jsme se, že bude seriál pouhým plácáním o módě apod., ale realita nás mile překvapila. Seriál nás doma oba moc bavil. V mnohém obyčejný, ale právě tím zajímavý. Ze života. Žádné karikatury gayů. Vždy jsme měli několik postav, kterým jsme přáli a fandili. A to je známka dobře odvedené práce.

Březen 18, 2019

10.0

10.0

10.0

10.0

10.0

Nádherné křehké drama o hledání své identity. Kam patřím, kým jsem, kde je můj domov. Sexualita obou hlavních hrdinů tím vším probublává. Stejně jako příběh gay, který přichází do Finska z jiné kultury. Vzájemné přibližování, skvělá příroda, perfektní zvuk a erotické scény, které dávají v ději jasný smysl pro mne dělají z tohoto filmu jeden z největších filmových zážitků.

Březen 18, 2019

9.8

9.0

10.0

10.0

10.0

Nádherný film o hledání důvěry a intimity. Jemná erotika, báječná hudba. Skvělé vykreslení obou postav. Porozumění pro jejich hledání a přibližování se. Mistrné filmařské dílo.

Březen 18, 2019 (Upraven: Březen 18, 2019)

2.0

1.0

3.0

2.0

2.0

Po shlédnutí filmu Hawaii jsme se s přítelem velmi těšili na další film od stejného autora. Filmy ve, kterých není přítomný děj nás baví jen tehdy pokud jsou opravdu mistrně vykreslené pocity a vnitřní svět postav. To se velmi povedlo ve filmu Hawaii. Lehké erotické náznaky, mlčení, skvělá hudba. Zde blo pro mne příliš postav, erotika a nahota dost přímočará, hudba nevynikla. V jednotlivých postavách jsem se ztrácel. To co se mě líbilo na filmu Hawaii zde bylo rozvedeno dál. Uděláno jinak. A pro mě již ne přístupně. Díky nepřehlednosti jsem neodhalil tu mistrnost vkreslené mužské duše, kterou jiní v...

7 výsledků - zobrazeno 1 - 7