Recenzi napsal/a deep

Březen 19, 2016

8.3

8.0

9.0

7.0

9.0

Po vícero doporučeních došlo i na tento snímek. Podle tématu jsem si říkal, že to komedie přece být nemůže, ale po pár prvních minutách jsem se začal docela bavit. Sice jsem jim ten příběh až zas tak nevěřil (o to víc mě překvapilo že to je podle skutečné události), ale herecké obsazení a výkony byly perfektní. Dokonce jsem se nechal nachytat na tom zvratu před koncem. Řadím to kategorie "stačí jednou vidět a dost", ale zároveň stojí za to ho zhlédnout.

Listopad 23, 2014

9.3

9.0

8.0

10.0

10.0

Moc příjemný snímek pro zpestření nedělního večera. Po záplavě samých vážných dramat je příjemné zhlédnout něco lehce romantického. Oceňuji hlavně pěkné zpracování a vhodně vybranou hudbu. Místy byl sice příběh lehce předvídatelný, ale celkový dojem je velmi pozitivní. Díky i za dobře vytvořené titulky.

Září 21, 2014

9.3

10.0

10.0

8.0

9.0

Velmi zajímavý díl této série. Zvláště v době, kdy se hodně diskutuje o možnosti gay párů adoptovat a "dobře" vychovávat děti je to myslím velmi přínosný dokument. Rodina s dvěma adoptivními tatínky působí přirozeně a spořádaně. Zajímavý je i vývoj dětí poslaných na "převýchovu". Myslím, že takto to může fungovat.

Duben 20, 2013

9.5

9.0

9.0

10.0

10.0

Velice netradiční zpracování tohoto tématu. Ale velmi mě potěšilo, místy i pobavilo. Kontrast prostředí a děje působí místy sice strojeně, ale má velmi zajímavý umělecký účinek. V lecčem mi připomnělo film Lilies a to propojením dvou dějových rovin do sebe, kdy fiktivní příběh vítězí nad tím "realistickým". Na mě osobně působilo sympaticky i to, že ženské role nebyly nijak uměle stylizovány, což by na celkovém dojmu jistě spíše ubralo. I překlad je na dobré úrovni (byť samozřejmě s použitím existujícího překladu Shakespearova díla).

Únor 24, 2013

9.0

9.0

10.0

9.0

8.0

Hezký příběh, který přeci jen ještě zahrál na mojí romantickou strunu. Děj sice není inovativní, ale celkově je film příjemně emotivní. Mě se film líbil, doporučuji.

Prosinec 01, 2012

7.8

6.0

8.0

10.0

7.0

Film je spíše depresivně laděný, na druhou stranu drastické scény nutí k zamyšlení na nesmyslností války jako takové. Pro mě začal být děj zajímavý až v poslední půlhodině, kdy došlo k více zvratům a rozuzlení. Musím pochválit hudbu, ta je skutečně skvělá.

Květen 06, 2012

6.0

5.0

8.0

6.0

5.0

Film mě první polovinu trochu nudil. Seznámení obou protagonistů mi připadalo příliš zahalené do běžných klišé a i jejich první kontakty příliš "otřepané" z jiných gay filmů. Zajímavá mi připadala až druhá část, kdy se konečně více otevřelo téma vztahů, života, rozdílnosti názorů a k mému překvapení nakonec i dosti otevřený závěr zahrál na strunku mého nitra. Nebude patřit mezi mé "top" filmy, ale za zhlédnutí stojí. Díky i za dobrý překlad pro náš web.

Únor 04, 2011

7.5

6.0

6.0

8.0

10.0

Tento krátký snímek je zajímavý hlavně nápadem, kdy vidíme do mysli protagonistů příběhu. Ostatní aspekty jsou spíš průměrné. Ale za zhlédnutí rozhodně stojí.

Srpen 30, 2010

9.0

10.0

8.0

8.0

10.0

Při hledání filmu na přeložení jsem narazil na tento, popis i hodnocení mě zaujaly a opravdu nezklamal. Má originální myšlenku, takže je to trochu komedie, trochu parodie na výzkumy trhu a celkově je to oddychový snímek s hezkým happy-endem.

Červenec 06, 2010

4.5

2.0

6.0

6.0

4.0

Až na pár drobných vtipků jsem se spíše nudil. Není to úplně můj šálek čaje.

Leden 11, 2010

9.8

9.0

10.0

10.0

10.0

I když zde "gay obsah" nehraje takovou roli, tento film má skvělou myšlenku a herecké výkony jsou výborně, opravdu doporučuji.

Prosinec 31, 2009

8.5

7.0

9.0

9.0

9.0

Tak tento snímek je pro mě trošku rozporuplný, poněvadž musím pochválit zvláštně pojaté již klasické téma - gayové a děti. Herecké výkony jsou slušné a některé situace člověka donutí se nad věcí více zamyslet. Výtku bych měl k překombinovanosti příběhu (příliš mnoho "náhod"), což trochu ubírá autentičnosti a někdy až příliš jednoduchá "předvídatelnost", co asi přijde. Ale rozhodně stojí za zhlédnutí, má inspirující momenty.

Prosinec 26, 2009

8.5

8.0

8.0

10.0

8.0

Už mnohokrát zpracované téma, tentokrát zas trošku jinak. Dějová linka je jednodušší a tak trošku předvídatelná, korunovaná happy endem. Postavy jsou "své" a zábavné, takže jako komedie dobré, moc vážně bych to ale celé nebral. Na zpříjemnění vánočního sobotního večera to ovšem bylo moc fajn, celkem jsem se i zasmál.

Listopad 10, 2009

8.5

8.0

8.0

10.0

8.0

Zajímavě pojatý umělecký dokument. Musel jsem film chvilku vstřebávat. Je nabitý různými narážkami, ironiemi a někdy to letí tak rychle (ač je to dokument dost dlouhý), že jsem to nestíhal občas pobrat. Asi stojí za to vidět ho ještě jednou. Tento Greysonův snímek je prostě originální a špatně se někam zařazuje. Muselo to celé dát dost práce, zvláště na hudbě a textu k ním to bylo velice dobře zřetelné. Nacházejí se zajímavé souvislosti a vážné téma je občas příkrášleno nějakým tím ironickým vtípkem (zvláště biblické scény :-). Kontrast je také podstatné téma. Prostě mě to potěšilo. ...

Srpen 17, 2009

5.0

2.0

10.0

3.0

5.0

Tak podle recenzí jsem už na film šel do kina s rozporuplnými pocity, ale nechtěl jsem se nechat ovlivnit. A ten pocit ve mně zůstal dál. Jsou tam scény opravdu laciné a někdy až obscénní, ale občas se i nějaká ta myšlenka vynoří. Narážky na lidskou hloupost a omezenost jsou opravdu spíše k pláči, ač je to celé zpracované jako komedie. Musím ovšem pochválit herecký výkon a v neposlední řadě zajímavou směs angličtiny s němčinou :-) - proto doporučuji vidět s titulky pokud se později nějaký dabing objeví (tady by to spíše kazil). No podruhé bych se na to...

Červenec 12, 2009

9.8

10.0

10.0

10.0

9.0

Moc silný příběh, myslím, že může vycházet dost z reality a i když téma náboženství vs. homosexualita řeší dost filmů, tady je to podáno velmi sugestivně, citlivě a důvěryhodně. Výkony herců jsou parádní! Když došlo v polovině filmu k tragické události, tak jsem si řekl:"A teď bude jako co??!! Vždyť je konec, ne?", byl jsem nakonec velice příjemně překvapen, že dál to bylo psychologicky velice zajímavé. U mě získává skoro samé hvězdičky :-)

Duben 05, 2009

8.8

7.0

9.0

9.0

10.0

Film mě nakonec příjemně překvapil, poněvadž jsem od něj očekával velmi málo. Jak už zmínili jiní, nemá žádný hluboký filozofický podtext, ale jako skvělá komedie pro dlouhé večery je výborná. Je sice pravda, že z hlavního motivu (zázračné rostliny vyrábějící substanci, po které se z vás stane "sex machine") vytěžili tvůrci maximum, což mě v polovině filmu už začalo trošku nudit, ale spravilo to akčnější zpracování právě v této druhé polovině. Také oceňuji, že gayové zde nejsou vylíčeni jako podivíni. Humor je místy skutečně dobrý, takže moje hodnocení je veskrze pozitivní. Titulky...

Březen 06, 2009

9.5

10.0

9.0

10.0

9.0

Jeden ze zajímavých snímků italské produkce. Děj se rozjíždí zpočátku pomalu, pak ale nabere grády, když manželka zjistí, že její zemřelý manžel měl poměr s jinou "ženou" a vydává se jí hledat. Film se dotýká i jiných témat, jako je tolerance a soužití lidí různého zaměření. Relativizuje stereotypy, ale současně citlivě vykresluje charakter postav. Pro mě osobně byla zajímavá i hudba, které dávám plný počet bodů.

Únor 26, 2009

5.8

4.0