Recenzi napsal/a ximisek

Duben 16, 2011

9.5

9.0

10.0

9.0

10.0

Tento seriál jsem dlouho přecházel jako věc, který mě svou upoutávkou vůbec neoslovil. První série je suprová, vtáhne vás do děje a nepustí. Ostatní série mají logiku a řeší vše co je queer. Sledovat jak se vše odehrává hlavně kvůli trojici Michael, Brian a Justin je zajímavé. Nakonec kdo by čekal takový závěr. Ale každý konec má svůj začátek, leč by si asi 99% lidí přálo konec trochu jinak. Nic netrvá věčně. Seriál u mě vzbudil nadšení, zklamání, radost a nespavost :-))). Takže všem doporučuji.

Listopad 14, 2009

7.0

6.0

8.0

7.0

7.0

Dost jsem se nudil, a jelikož vím, že nemám rád muzikály tento film jsem odsouval na dobu kdy se budu hodně nudit... Míchá se tady hodně věcí muzikál, romantika, komedie... ale výsledek je dobrý. Myslím že by Wilda sice asi rád nebyl, ale v dnešní době, proč ne. Každý má svou fantazii a představivost... takže doporučuji zapojit a zkouknout film... já jsem se docela pobavil...

Srpen 30, 2009

4.5

6.0

3.0

4.0

5.0

Nevím z filmu jsme tak trochu rozpačitej. Pravda děj někdy ztrácel souvislosti, ale jinak docela zajímavý. Asi jde určitě na úhel pohledu. Každý by si měl udělat svůj názor. Pokud jde o protagonisty myslím, že to celkem zahráli dobře. Možná je dobře, že konec končí jak končí, každý si pak může konec domyslet.

3 výsledků - zobrazeno 1 - 3