Recenzi napsal/a milda.sleha

Září 20, 2014 (Upraven: Září 20, 2014)

6.5

6.0

8.0

6.0

6.0

stárnoucí, prostorově vyspělejší pekař henry už od života moc neočekává... na erotické videoseznamce se seznámí s mladým argentincem lucasem, který za ním přijede do mdlého, malého belgického městečka... lucas tak řeší svou neutěšenou životní situaci, henry zase svůj odumírající hlad po lásce a něžnosti... jenže představy obou se diametrálně liší, a proto se nemohou ideálně protnout... obyčejný příběh obyčejných lidí z obyčejného prostředí, který je tím obyčejným filmem v tom lepším slova smyslu... :m)

Září 20, 2014

8.5

9.0

9.0

7.0

9.0

historické drama a moderní pojetí - tato kombinace vyzývá k tomu si polámat zuby... jak může dopadnout osud anglického krále edvarda II. a jeho nespoutané lásky k piersovi gavestonovi??? velmi působivě zpracovaný film, který vtáhne do děje, i když ten je vlastně naprosto minimální... a jako bonus naprosto úchvatná tilda swinton... :m)

Září 20, 2014

9.5

10.0

10.0

9.0

9.0

v tomto filmu s českým názvem chvění vás ben whishaw zaujme nejen vzhledově, ale rozhodně i herecky... tragicky mu zemřel bytostně milovaný partner kai a on se konečně zkusí dát dohromady s jeho matkou, která nic o synově homosexualitě neví a vědět nechce... nastává velmi silný a hluboký příběh několika lidských existencí, které k sobě hledají cestu... rozhodně stojí za vidění... :m)

Září 20, 2014

9.5

9.0

10.0

9.0

10.0

tom na farmě - další dílo xaviera dolana, který se v česku proslavil až díky filmu imaginární lásky... zde je podepsán pod režií, scénářem a hlavní rolí... a dokazuje, že na to vše dohromady skutečně má... tom přijíždí na farmu, odkud pochází jeho přítel, který zemřel... na místě zjišťuje temné pozadí života v tomto drsném vesnickém prostředí, které i jemu samotnému výrazně zasáhne do života... :m)

Září 20, 2014

7.3

7.0

10.0

5.0

7.0

takový film tu chyběl... hlavními hrdiny jsou nepřekvapivě dva gayové, kteří se po letech svého vztahu konečně berou i přes odpor církevního zaměstnavatele jednoho z nich... ovšem nutno dodat, že jsou oba seniorského věku... v důsledku okolností přicházejí o byt a musejí řešit existenciální problémy, které jejich soužití na čas rozdělí... jak si s tím poradí??? je to sice trochu rozvleklý film, který zejména mladou generaci, zvyklou na akci a rychlé střihy, určitě odradí, ale přesto stojí za vidění... :m)

Září 20, 2014

7.0

7.0

7.0

7.0

7.0

mírně ulítlá komedie o mírně ulítlém teenagerovi, který vlivem okolností dospěje rychleji, než si sám myslel... 15letý dany je mladý, nezodpovědný a pod ochranou svého staršího bratra... jo a je gay... mně se to moc líbilo, ale je to ovlivněno tím, že jsem film viděl letos v karlových varech na festivalu, kde ve výběru je každý film, u kterého se člověk zasměje, jako požehnání... :)) :m)

6 výsledků - zobrazeno 1 - 6