Recenzi napsal/a deSoto1

Červenec 08, 2024

8.8

8.0

9.0

9.0

9.0

Zpočátku na mě seriál působil rozpačitě. Hlavní pár se mi zdál nesourodý bez chemie a pomalu jsem to chtěl vzdát. Ale pak se děj rozjel a stala se z toho lehká úsměvná romantika a všechny páry rozjely svůj příběh. Fajn seriál na léto.

Červenec 01, 2024

9.5

10.0

10.0

9.0

9.0

Japonskou produkci mám prostě rád. Tenhle příběh byl hodně o emocích, o tom, jak je těžké projevit city milovanému klukovi, abychom neriskovali i ztrátu přátelství. Ale na druhou stranu, jak to bolí a v dobrém úmyslu ubližujeme sobě i tomu, koho milujeme. Ale jak to poznat? Herci byli hezcí a zahráli tyto emocionální role moc krásně. A hezké bylo i to, jak kamarádi, kteří jakoby vztah hlavních postav chtěli zpočátku zničit, nakonec kluky postrčili k sobě.

Červen 17, 2024 (Upraven: Červen 18, 2024)

10.0

10.0

10.0

10.0

10.0

Ten kapesníček jsem skutečně potřeboval. Opět příklad toho, že když se sejde dobrý příběh, vynikající herci a režisér, stačí 20 minut na to, aby do toho člověk spadl až po uši. Nemůžu se dočkat jejich seriálu.

Květen 27, 2024

9.8

10.0

10.0

9.0

10.0

Jak nás předsudky nutí ubližovat sobě i jiným.

Květen 21, 2024

9.3

9.0

10.0

9.0

9.0

Tenhle seriál není počtem dílů moc dlouhý, ale velmi příjemně mě překvapil. Příběhem, který je není standardní školní love story, ale ukazuje, jak mladí kluci získávají životní zkušenosti v prostředí, které není úplně příznivě vnímáno. Dále mě překvapily herecké a akrobatické výkony jednotlivých představitelů. Navíc se opravdu sešla parta moc hezkých kluků i nové tváře. Hodně se mi líbil hlavní hrdina Khemthis a také představitel Sejiho. Wela už je zkušený herec a jeho dvojí tvář student-bavič byla vynikající.

Květen 09, 2024

8.5

9.0

9.0

9.0

7.0

Tak tohle je jízda, která určitě nesedne každému. Začátek je fakt bláznívý a už jsem to málem zavřel. Ale pak jsem si řekl, že na tom něco bude a vydržel jsem trochu dále. No a taky mě přidržela postava Boyette. Ten kluk je strašně roztomilý a svým věkem odpovídající studentovi, kterého hraje. A hraje ho moc hezky. No a pak mě ten film začal vtahovat. Tyhle zážitky zažívají LGBT+ lidé všude na světě a obzvlášť drsné jsou pro citlivé lidi, které hodně zraňují na duši i v srdci. A tenhle film dokázal i to, že mi v jedné chvíli zvlhly...

Duben 30, 2024 (Upraven: Duben 30, 2024)

10.0

10.0

10.0

10.0

10.0

Gay teenageři procházejí většinou velmi těžkým obdobím v době, kdy jsou nejvíc zranitelní. Tento seriál neřeší jen standardní problémy s coming outem a nepochopením okolí, ale i traumata, která nese život, jako je smrt bratra, neúnosný tlak rodičů na perfektní výkony dětí, vztahy s láskou. Velice krásně toto vše balancuje na hraně. Do toho vstupují výkony velmi sympatických herců i ve vedlejších rolích. Pro mě pak je to navíc seriál z hudebního prostředí a to je moje srdcovka, kdy se ukazuje i síla hudby, která může přinést pocity, které mohou i dráždit. Opravdu jsem si to užil.

Duben 17, 2024

9.5

10.0

10.0

9.0

9.0

Jeden z kratších seriálů, který je nabitý emocemi. Jeden z těch, kdy po skončení posledního dílu jsem jsem jen zhluboka oddechl a utřel si oči. Moc mě dojalo to poselství, že i když se člověk cítí strašně zoufale a myslí si, že v něm nic není a na světě nikoho nemá, stojí za to zkusit to znovu a může se ukázat, že se mu to opravdu jen zdálo a že ho lidi mají rádi a sám má své hodnoty. A roztomilý ukecaný andílek se smutnýma očima byl úžasný.

Duben 16, 2024

9.5

10.0

10.0

9.0

9.0

Velmi mě tento seriál překvapil, bez takové té Japonské ztřeštěnosti vypráví krásný příběh a krásně vykresluje pocity postav. Oba hlavní herci jsou velmi sympatičtí a Hasegawa Makoto je prostě strašně roztomilý a příjemný. Trošku se mohli víc ponořit do těch erotických scén, ale jinak za mě velmi vydařené.

Duben 10, 2024

9.3

9.0

10.0

9.0

9.0

Tohle téma coming outu je velmi časté, ale mě se vždycky hodně dotkne. Lidi si ani neumí představit, jak tyhle různé poznámky nebo třeba diskuse pod články o homosexualitě umí hodně zraňovat. Ten strach, jestli to pochopí rodina a ti nejbližší. Tady je to navíc MV s nádhernou písničkou hudebně, textově i krásně zazpívanou. Někdy kraťas vydá za víc než dvouhodinový film.

Březen 27, 2024

9.3

8.0

10.0

10.0

9.0

Přemýšlel jsem, co napsat, když jsem dokoukal poslední díl. Začal jsem přemýšlet, co mě vlastně u seriálu udrželo až do konce. Takže, děj to asi nebyl, protože ten z mého hlediska spíš klesal, než by gradoval. Vytrácelo se z něj to, co zaujalo hned zpočátku. Rychlá auta, garáže, benzín a prostředí závodů. Ke konci to už byly jen epizodní záběry. Ale...určitě pro mě byl vynikající výběr herců. Typy, vzhled a hlavně to, jak každý z nich zahrál svou roli. Opravdu krásné erotické i psychologické scény. Za mě top postavy byly Kenta, Way a Jeff. Ale i Babe byl skvěle zahraný....

Březen 11, 2024

10.0

10.0

10.0

10.0

10.0

Seriál neřeší nějaké zásadní společenské problémy, ale vypráví o milostných problémech a hezky balancuje mezi úsměvnou a dojímavou polohou. No a dvojice TayNew je už časem prověřená a má úžasnou chemii i v dospělém věku.

Únor 29, 2024

8.0

8.0

8.0

8.0

8.0

Mám rád kraťasy, když se podaří, jsou hodně emotivní, když v krátkém čase ukážou silný příběh. Tenhle je ze života a asi se stal spoustě kluků ale i holek. Že je někdo sbalil jen kvůli sexu. Starší umí imponovat. Další věc je pak ten konec, kdy to Sebastian nezvládl. To už asi hned tak někdo neudělá, že by si sám našel dalšího jen na sex.

Únor 27, 2024

9.5

10.0

10.0

9.0

9.0

Nikdo z nás si asi nedovede představit situaci, kdy se dostane do podobného zařízení. A přitom se to může stát každému. Ve zranitelném věku to musí být strašná zátěž takto žít. Film tyto emoce krásně ukazuje. A hodně na mě zapůsobil.

Únor 22, 2024

8.3

8.0

8.0

9.0

8.0

Musí být hezké, když má kluk v takové chvíli podporu rodičů, i když i pro ně to je asi hodně těžké zvlášť v tak chlapáckém prostředí, jako je wrestling.

Únor 20, 2024

8.8

8.0

9.0

9.0

9.0

Je to příběh, který zažila většina z nás. Doba, kdy zjišťujeme, že něco není v pořádku, že jsme jiní, než kamarádi. Každý to prožívá jinak. Hodně lidí se to snaží v sobě potlačit, zkouší to s opačným pohlavím a ubližuje tím sobě i partnerovi. Jinak hezky zahrané mladými herci.

Únor 19, 2024

9.0

9.0

9.0

9.0

9.0

Ano, jsou zde použita profláknutá klišé, ale i když je společnost otevřenější, ne každý má to štěstí, že coming outem projde s podporou rodiny kámošů a ještě je populární u pubertálních holek, které rády shipujou kluky. Bohužel pořád je většina těch, kteří to odnášejí poznamenaní na celý život, s psychickými problémy a někteří to nezvládnou. Takže si myslím, že je dobré to ukazovat.

Únor 02, 2024

10.0

10.0

10.0

10.0

10.0

Tohle je opravdu pro labužníky. Příběhy jsou vcelku jednoduché, ale každý mě něčím chytil. Jednoduchost děje vyžaduje krátký čas na příběh, ale zase mají jednotlivé díly spád a nerozmazávají obvyklá klišé a retrospektivy. Je fakt, že některým se seriál asi nemusí úplně líbit, ale určitě stojí za to kouknout se na něj. No a MAX, to je splněný gay sen :-)

Únor 01, 2024

10.0

10.0

10.0

10.0

10.0

Ač jsem do teď zásadně čekal na kompletní překlad seriálu, než jsem ho začal sledovat, na základě pochvalných rozhovorů s jednou kamarádkou jsem začal seriál sledovat průběžně. Už to neudělám. Je to peklo, protože jsem vždycky netrpělivě čekal na další díl. Oba herci byli tak přirození, že jsem ten příběh prostě prožíval s nimi a slz se prolil hodně. Té náladě hodně pomáhala i krásná hudba. Je fakt, že Jimmy ani Sea už nejsou žádní kluci a jako herci byli úžasní. Vůbec bych neřekl, že člověk povoláním lékař má i takový úžasný talent jako Jimmy. A Sea musel nevidomé hodně...

Leden 09, 2024

8.8

8.0

9.0

9.0

9.0

Ano, asi je možné po dvou letech vztahu se pohádat a ve stavu frustrace a opilosti políbit jiného kluka, jen mi nepříjde pravděpodobné, že by tohle zničilo vztah lásky, která trvá dva roky. Ten začátek neukazoval, že by ve vztahu něco bylo až tak špatně. Takže bych tenhle krátký film bral jako pilotní díl nějakého seriálu, který tuhle situaci bude řešit.

74 výsledků - zobrazeno 1 - 20
1 2 3 4