Recenzi napsal/a NickGuest

6 výsledků - zobrazeno 1 - 6
Leden 26, 2012

10.0
Knihovna

Je děsivé číst předchozí recenze, zklamání z "pouhé" pusy na pláži, nedostatečné akce, "vágního nahození" milostné romance... Všechno je jinak ! Příběh je krásný právě pro svou nedořečenost, neexplicitnost, nechává prostor, aby "vágně nahozené" city dozněly, ba rozezněly cosi v srdci čtenářově. Je o kráse, o tělesné touze, o sexualitě "která vypadává z oficiálních demarkačních linií" (jak píše Petr Fischer ve svém doslovu), rozhodně doporučuji přečíst. Zájemci o příběh, co plyne "od něčeho k něčemu", kterému by k útěše nestačila ta prcina na přebalu knihy, nechť prosím shlédne nějaké vkusné porno ;-)

Leden 17, 2012

10.0

10.0

10.0

10.0

10.0

Zdánlivě banální, nenápadité, narychlo spíchnuté, ve skutečnosti však precizně propracované, jednoduché a přitom skvostné videjko ! Paní Germanottu moc nežeru, ale tohle se jejímu profi teamu vážně povedlo !!!

Leden 17, 2012

4.0

2.0

5.0

7.0

2.0

Na můj vkus příliš vypjaté, měl jsem pocit, že ze mě chce někdo ty emoce vyždímat stůj co stůj. Zasmušilý stařec, flashbacky do skotačivého zamilovaného mládí, dovádění a první nesmělé polibky v tříštívém příboji, to vše podbarvuje podmanivý klavír a poněkud exaltovaný cantante...ehh, i kámen by se ustrnul, ale jinak bohužel dost nuda, vícekrát shlédnout netřeba (nejste-li ovšem zapálený hispanista ;-))

Prosinec 13, 2011

1.0

1.0

1.0

1.0

1.0

Hej chalani, a toto čo má byť za kokotinu ?...Jasně, je to práce maturanta, asi bychom měli ocenit urputnost Martina Potančoka, který film zrežíroval, nakameroval, nastříhal, nazvučil, to všechno patrně za vlastní chechtáky, taky casting je úchvatnej (vskutku horrorová postava Adamova otce mě bude ještě dlouho budit ze sna)... ale opravdu je nutné na tenhle server umisťovat VŠECHNO ?!?!?

Listopad 30, 2011

2.5

2.0

4.0

2.0

2.0

Pera by chtěl vědět, jaký to je, mít v sobě péro. Kámoš z kapely by mu to zkusil ukázat. Vyruší je manželka. Dojde mlíko. Druhej pokus. Diskuze o homosexualitě. Dojde cukr...Černobílá, seversky chladná miniatura - neurazí, ale asi vás nijak zvlášť nezasáhne. Hvězda navíc za smutně vykulené oči zvědavého ženáče.

Listopad 29, 2011

1.0

1.0

1.0

1.0

1.0

Naprostý odpad ! Herecké projevy na úrovni besídky hodně zvláštní školy (paradoxně nejlepší je asi minutový štěk více než stoleté střihačky růží Zeldy), příběh žádný, dialogy nevtipné, bubblegum hudba...jen ten product placement funguje bezchybně. Poslat režiséra ( a autora scénáře v jednom) s lopatou do příkopu je příliš milosrdné - navrhuji svázat do kozelce, do úst roubík z plavek jisté značky, polibek na rozloučenou od Mama Anny a UTOPIT !!!

6 výsledků - zobrazeno 1 - 6