Recenzi napsal/a toby225

Prosinec 01, 2022 (Upraven: Prosinec 01, 2022)

7.8

7.0

8.0

8.0

8.0

Při zhlédnutí tohoto filmu jsem si hned vybavil podobný snímek - Man in an Orange Shirt (2017). Podobná (velmi) zápletka, podobné reálie (jedna z postav taky umělec), podobné závěrečné prohlédnutí hlavní ženské postavy... Jen v Man in an Orange Shirt byl bonus v podobě přesahu do současnosti. Proto mě film z roku 2017 oslovil mnohem více. Navíc i představitelé hlavních rolí byli pro mě sympatičtější. Přesto hodnotím i tento snímek jako velmi povedený. P. S. Části obou filmů s tak podobným dějem se dokonce odehrávají ve stejném venkovském domě. :)

Únor 08, 2020

9.3

9.0

10.0

9.0

9.0

Film pro všechny, kdo mají rádi dlouhé záběry, v nichž je (vzhledem k tomu, že v něm jde o namalování obrazu) vše vyladěno do posledního detailu. Ve filmu se moc nemluví, ale i tak ty dvě hodiny docela utekly. Sice mě lesbická tématika obecně moc neláká :), přesto mě film uhranul a některé scény, zejména tu závěrečnou, jsem si musel pustit několikrát. Obě herečky v hlavních rolích byly výborné, ale Adèle Haenel byla excelentní (opět odkazuji zejména na závěrečnou scénu). Jeden bod z 10 dávám dolů za to, že nejde o gay-zápletku. :D

Květen 23, 2017 (Upraven: Květen 23, 2017)

10.0

10.0

10.0

10.0

10.0

Tak tohle je opravdu povedený film, jehož obsah je naznačen v dřívějších recenzích. Mě zasáhl zajímavý příběh se skvělými hereckými výkony a doplněný výbornou hudbou. Postavy nejsou ploché, a tak si k nim může divák postupně hledat cestu. Moc se mi líbila atmosféra filmu, kde prostředí dříve honosného, dnes ošuntělého, sídla umožňuje rozmotat klubko vztahů v celkem zvláštní, leč nakonec sympatické rodině. A úsměv představitele hlavního hrdiny? Nezapomenutelný... :)

Leden 16, 2017 (Upraven: Leden 16, 2017)

8.3

7.0

9.0

8.0

9.0

Téměř vše již bylo napsáno, takže já jen dodám, že film doporučuju melancholickým lidem zvlášť pro tyto dlouhé zimní večery. :)

Červen 16, 2015

2.5

2.0

1.0

5.0

2.0

No, přiznám se, že jsem to napotřetí dokoukal jen proto, abych zjistil, jestli to má nějakou hlubší myšlenku. Nemá. Nebo aspoň mě zcela minula. Navíc herecké výkony mi připomněly éru, kdy jsme na škole hráli studentské divadlo a Aladinova kouzelná lampa v našem provedení se tomu hodně blížila! :) Takže pokud máte nějaké nároky na herecké výkony, tak si film nepoštějte, příběh a pointa za to nestojí. Já u sebe film mažu.

Červen 14, 2015

6.5

6.0

7.0

6.0

7.0

Tak předně, nenazval bych to hororem, ale velmi černou komedií. Pravda, krve je tam spousta, ale natočte něco se zombíky bez krve, že? V ději je pár nedořešených míst (člověk se až diví, jak se ti Kubánci zázračně dostali z některých situací, ale léta v Angole asi tenhle národ naučila poradit si v každé situaci). Ale pokud si z filmů rádi pamatujete hlášky či gagy, tady si přijdete na své. Gay obsah tu ale nehledejte. Jak už bylo zmíněno, je v podstatě jen v jediné scéně, ale ta stojí za to! :)

Listopad 25, 2014

10.0

10.0

10.0

10.0

10.0

Jo, Vánoce se blíží, tak proč si nepustit nějakou tu pohádku. Sice s anglickýma titulkama, ale nic, co by se nedalo pochopit. Příběh zaujme, hudební stránka taky a herci, ti jsou přímo pohádkoví! :) Pokud se chcete pobavit, je to film pro vás. Sice trans moc nemusím, ale tohle mě fakt bavilo! Palec nahoru!

Listopad 09, 2014

8.3

9.0

8.0

8.0

8.0

Film pro všechny, kdo nevyžadují akci a překotný děj, ale chtějí si odnést především pocity. Na rozdíl od předchozích hodnotitelů si já z tohoto gay-filmu si budu nejvíc pamatovat zejména 2 hlavní ženské postavy - syrovou, na první pohled chladnou, ale emocíplnou Anderovu matku (všimněte si jejcih drobných gest), a životem zkoušenou Reme. No a když si k tomu doplníte ještě extické prostředí Baskicka, neměli byste litovat!

Srpen 24, 2014

8.3

6.0

9.0

9.0

9.0

Srovnání s Volným pádem se přímo nabízí. Podobný příběh i podobně vyznívající závěr. Na mě však tento film působil více depresívněji, a to asi i díky záverečné scéně v garáži, jejíž zařazení mi přišlo celkem nepochopitelné vzhledem k absenci návaznosti na předchozí děj. Přesto jsem si film užil i díky možnosti zopakovat si znalost polštiny!

Srpen 23, 2014

3.0

3.0

3.0

3.0

3.0

Kratší film s předvídatelnou dějovou linkou. Zpracování je lehce amatérské, ale je to alespoň částečně kompenzováno exotickým vzhledem aktérů.

Srpen 23, 2014

2.8

3.0

3.0

3.0

2.0

Film byl pro mě vyloženě zklamáním. Čekal jsem komorní příběh o cestě k sobě samému, takže rozhodně ne žádnou velkou akci, ale herecké výkony (dokonce jedné ze dvou hlavních postav), velmi zdlouhavé dialogy z mého pohledu "o ničem" a poměrně amatérské zpracování způsobily, že jsem jen s velkým přemáháním vydržel film dokoukat do konce a určitě vím, že se na něj podruhé koukat nebudu. Jsou totiž k mání hodnotnější filmy.

Květen 27, 2014

6.5

7.0

7.0

6.0

6.0

Tak jo, námět už tu byl, ale to asi nikoho nepřekvapí, v předchozích recenzích je již o tom zmínka. Taky co pořád vymýšlet nového, že jo? Nicméně ale musím uznat, že film plynul lehce, přirozeně a dobře se na něj koukalo. Jediné, co bych snímku vytknul byl závěr - ten mi přišel "odfláknutý". Pokud ale budete chtít něco příjemného na letní večer, tak se na to koukněte.

12 výsledků - zobrazeno 1 - 12