Recenzi napsal/a Kellicfan

Červenec 13, 2020

5.8

7.0

5.0

7.0

4.0

Co k tomu říci, pokud má někdo rád filmy o středoškolské romanci a coming-outu, bude tento film pro něj. Pro mě to byl lehký nadprůměr. Příběh vůbec není špatný, naopak zobrazuje pořád aktuální téma jak teenagerského života, tak i poznání své orientace, s tím dobrým i špatným. Spíše se mi moc nelíbilo jeho zpracování, v seriálu bylo pár chvil, které mi nedávaly smysl. Herci jsou roztomilí, o tom žádná, ale podobně jako v Love Simon mi i tam chybí větší výraz emocí. Je to takový seriál plný klišé, které někteří milují, jiní nenávidí. Rozhodně ale stojí...

Září 03, 2019

10.0

10.0

10.0

10.0

10.0

Druck, jakožto i ostatní remakes SKAM, mohu jen a jen doporučit. Velmi reálné skutečnosti teenagerů jsou zahrány perfektně. Pokud se mám zaměřit na třetí řadu, kde je nejvíce řešena homosexualita, musím ocenit rozhodnutí režiséra napínání diváků až do konce (doslova). Postavy jsou přesně napsány pro jednotlivé herce (režisérka se rozhodla s každým hercem jít na party aby se poznali), tudíš je to více autentické. Matteo a David mají neuvěřitelnou chemii, která je spíše zapletená do dramatu. Každá sezóna (tedy i současně natáčena 4. řada) stojí za zhlédnutí, i když homosexualita není hlavním tématem.

Srpen 07, 2018

8.5

8.0

9.0

10.0

7.0

Jelikož jsem nečetla knihu, nemohu posoudit, jak moc se to podobá své knižní předloze. Film samotný mě velmi bavil, určitě nechyběly vtipné scénky, u kterých jsem se zasmála. Když to beru z té příběhové stránky, film mě zcela napínal až do úplného konce. Je to spíš film pro mladistvé, jakožto se jedná o coming out ve školním prostředí, pro mě ideální. Určitě bych vytkla nějaké zdlouhavé momenty, kdy jsem doufala, že už přijde další scéna, ale celkově se mi tento film velmi líbil. Neřekla bych, že se stal jedním z mých oblíbených, ale rozhodně stojí za shlédnutí.

Červenec 30, 2015

6.0

6.0

5.0

7.0

6.0

Vcelku zajímavý příběh. Homosexualita se tam neřeší, takže je to spíše o navázání 'kamarádství' a sem tam je zmínka o jejich rodičích. Některé scény mi připadaly až moc dlouhé a některé věci bych zase chtěla více objasnit, ale to je jen můj osobní názor. Pro mě to nebyl bůhví jaký trhák ale nejhorší to také nebylo, takže pokud máte chvilku volného času a nevíte co s ní, tak se na tento film podívejte :)

Prosinec 21, 2014

10.0

10.0

10.0

10.0

10.0

Velmi dojemný a silný příběh. Film je pěkně zpracovaný a líbil se mi i herecký výkon Sigourney. Nebudu lhát, docela dlouho jsem u tohoto filmu brečela, jelikož některé scénky byli dost smutné, takže bych nedoporučovala se na tento film dívat když máte slabší chvíli. I když tam byli určité romantické chvilky, spíš to nejvíc spadá pod coming-out a jeho následky.

Prosinec 21, 2014

10.0

10.0

10.0

10.0

10.0

Příbeh Christiana a Olivera je jeden z těch nejhezčích vztahů které můžete v televizích vidět. Jistě, pokud si odpustím fakt že je to soap opera a že některé z dramat se prostě budou opakovat (aka. někdo z nich skončí v nemocnici), tak i jejich příběh je celkově dobře promyšlený. Nemohu dát nic jiného, než to nejlepší hodnocení.

6 výsledků - zobrazeno 1 - 6