Recenzi napsal/a texco

Duben 29, 2022

9.0

9.0

9.0

9.0

9.0

Opet celkem pozitivni teen romantika. Za me doporucuju, ale ja holt tenhle typ filmu/serialu mam rad :). Prvni dil jsem trochu vahal, hlavni hrdinove me moc nezaujali, ale nakonec jsem tomu prisel na chut. Nakonec to hodnotim jako vyborny serialek zkouknutelny na jeden zatah (dily jsou kratke). Fajn netflix serial, navic v ceskem dabingu (i kdyz ten dabing je takovej "netflixovej" :) ). Sympaticky je, na rozdil od USA filmu, tak teen role hraji teen herci nebo jim ten vek aspon verim. Americky serialy ze stredni skoly hraji obvykle starsi herci.

Březen 20, 2022 (Upraven: Březen 20, 2022)

9.0

9.0

9.0

9.0

9.0

Za me doporucuji ke shlednuti. Problematika sikany, oblibenosti zaku, coming outu v prostredi ceske skoly. Nesouhlasim s nekterymi recenzemi nize, ze je to tema ktere uz dnes nema smysl. Jako mohlo se to natocit o par let drive, ale vycpele nebo nahrazene novymi tematy to podle myho neni. Bavil jsem se o tomto serialu i s kamosem, ucitelem na stredni, a souhlasil s mym nazorem, ze neni pravda ze by to bylo prekonane tema a v dnesni dobe mladi gayove a lesby nemaji problem ... jen ho maji mensi nez za moji generace. Prvni asociace pri shlednuti je SKAM ......

Červenec 13, 2021

9.0

9.0

9.0

9.0

9.0

Rozhodne doporucuju. I kdyz mi to prijde az skoro masakr, jak AIDS kosil lidi. Asi to bylo v osmdesatkach na zapade fakt drsny. Zit v ty dobe, do toho necekane prisla takova nemoc, nikdo o ni nic nevedel ... to se asi clovek nakazil velmi snadno. Za me to melo spad, zkouknul jsem vsech 5 dilu v kuse a nenudil se.

Červenec 13, 2021

8.5

9.0

9.0

7.0

9.0

doporucuji. Neni to klasicky pribeh. Kamera pripominala chvilema nektery ty umelecky filmy bez deje (kde jde spis jen o dojem), ale tady to nejaky dej a smysl melo. Mladej kluk, nadrzenej, hledal dobrodruzstvi.

Květen 02, 2021

8.8

8.0

9.0

9.0

9.0

Velmi dobry kratas ... uteklo to jako nic, ani minuta nudy. Za me vyborny.

Březen 23, 2021

8.3

7.0

10.0

8.0

8.0

pekny vhled do zivota starsiho gay paru. Melo by mi to byt blizsi tema nez ty teen romantiky, ale nemuzu si pomoc, mam ty teen romantiky radeji :). Film dobry, ale na me moc pomaly rytmus. Vlastne se v nem nic nedeje. Az na par momentu, kdy ti herci dostali svym jmenum. Po herecke strance vyborny. Doporucuji zkouknout uz jen proto, ze podobne veci muze jednou resit kazdy z nas.

Březen 21, 2021

9.3

8.0

10.0

9.0

10.0

Pokud mate naladu na pohodovou romantickou oddechovku (s nekolika drobnymi dramaty), tak doporucuji ... mozna jeste predtim kouknete na serial, ktery deji volne predchazi a prijde mi o malilinko lepsi ... Rad se obcas podivam na neco, co mi nedrasa nervy a po skonceni se zvednu v pozitivni nalade (a ne se smutkem, ze hlavni hrdina skocil z mostu ...).

Březen 21, 2021 (Upraven: Březen 21, 2021)

9.5

9.0

10.0

9.0

10.0

Vyborny serial a i navazujici film se mi libil. Libil se mi vic, nez podobny, take filipinsky, "Gameboys" - ale i ten doporucuji. Nemam moc rad asijskou tvorbu, jejich styl je uplne odlisny, ale tento serial mi prijde jako by byl delany pro mezinarodni publikum a je dobre udelany. Herecke vykony jsou vyborne, citim z nich radost i smutek. Urcite kouknete, pokud mate radi pribehy dospivani, comming outu, prvni lasky, teenagerovske problemy .... apod.

Březen 21, 2021

7.5

8.0

7.0

7.0

8.0

Jak asijsou tvorbu fakt nemusim, tak jsem v minulem tydnu zkouknul 2 filipinske serialy (a jeste navazujici film). Gameboys a Hello Stranger. Hned uvodem musim rict, ze Hello Stranger se mi libil vic, ale Gameboys je taky prijemny serial zkouknutelny za sobotni odpoledne. Urcite doporucuji videt to. Nemam rad velky drama, podrezany zily apod., a tohle to splnuje. Na pohodu, objevovani sebe sama, seznamovani se.... prvni laska apod. :). A vedlejsi efekt bylo celkem zajimavy videt tamni pravidla ohledne covidu na filipinach. Kouknete.

Červen 26, 2020

8.3

9.0

8.0

8.0

8.0

co napsat ... film Love, Simon me zasahl, i slza mi u nej ukapla. Dost se me dotkl pribehem, ktery mnozi povazuji za nerealny ale u me dost podobajici se me prozite zkusenosti. Love, Victor je fajn serial. Urcite doporucuju, ale nebylo to pro me tak emocne vypjate, nebyl tam zadny okamzik, kdy bych pribeh silne prozival, zadna slza neukapla. Ale pokud mate radi pribehy mladych gayu prozivajici coming out (ja mam :) ), tak se bude libit. A neni to dlouhy, zvlast ted kdyz zacalo hodne prset tak se da zkouknout behem jednoho destiveho odpoledne a nebude to nudit....

Duben 16, 2019 (Upraven: Duben 16, 2019)

9.0

9.0

9.0

9.0

9.0

Pro me je to jeden z tech lepsich filmu. Rozhodne doporucuju. Me oblibene tema coming outu velmi dobre zpracovane. Je to vlastne jeden vetsi pribeh sestaveny z nekolika mensich udalosti, ktery mohly byt zfilmovane samostatne. Ten film mohl skoncit ve vice chvilich dlouho pred koncem a necitil bych ze neco chybi .... tim chci rict ze ten pribeh rozviji dost do hloubky. A pritom to ma spad, vse se odehraje behem nekolika dnu. Ale jak tu jiz nekdo nize poznamenal, myslim ze je to malinko prehnany, nechce se mi verit ze by se to v dnesni dobe mohlo takto stat,...

Duben 15, 2019 (Upraven: Duben 15, 2019)

7.8

8.0

9.0

7.0

7.0

Narazil jsem na ten film uplne nahodou, obcas koukam na filmy v tyhle FB skupine ktera se zameruje na LGBT filmy - https://www.facebook.com/boytv.cz/?eid=ARD7fpR4iCcOq5XCNAnfVi5c9T7C-H7NyDYQEdlj6re0wrlMEisk4vu2xC9XR_j3WyQCoSplJLIqjurY - . Hodne me prekvapilo, ze v NDR se natocil takovyto film. Asi jsem mu pridal hvezdicku za tu progresivitu (tema filmu, doba vzniku, misto (stat) nataceni ... presto doporucuju. A ten hodne otevreny konec me mrzi, mam rad jasnejsi konce, kde si nemusim domyslet zbytek :)

Březen 31, 2019

7.0

7.0

8.0

6.0

7.0

mam rad tyhle filmy o dospivani, i kdyz to pro mnohe je jiz ohrane klise. Film se mi libil, herci skveli, pribeh usel. Urcite stoji za shlednuti.

Březen 29, 2019

7.0

7.0

7.0

7.0

7.0

Nic zasadniho ale presto nezvykle a netradicni tema ... film o dost netradicnim vztahu, ale je to pojato velmi citlive. A neni to pro kluka jednoduchy. ... mimochodem, je nadhernej, aspon teda pro me rozhodne :)

Březen 25, 2019

7.5

7.0

8.0

7.0

8.0

Neni to typicky gay film, nejspis bych to ani nedaval do filmoteky na tomto webu ... to ze farar znasilnuje kluka v kostele neni asi uplne gay, spis mozna pedo/znasilneni. Ale kdyz uz tu film je, tak hodnotim. Tyka se mnoha negativ v cirkvi, porusovani celibatu, financni machinace, pedofilie, alkoholismus .... Natoceno je to celkem dobre, film se mi libil. Rozhodne doporucuji shlednout.

Únor 15, 2019

7.0

Kniha se mi celkem libila ale ten styl psani mi prisel obcas ... no ja bych ty slovni obraty nepouzil (no psala to zenska ... jo a kniha je o gayich, vcetne popisu sexu). A pak jeste, prisla mi totalne nerealisticka, nejen v prubehu ty knihy ale korunu tomu nasadil zaver. Nechci prozrazovat jak to dopadne, ale dokaze nekdo na svou lasku cekat nekolik let a oddalovat setkani i kdyz nemusi? Na takhle polozenou otazku bych odpovedel ano, ale na to jak to bylo v knize popsany teda odpovidam ne. Presto ale nelituju toho casu a ......

Únor 15, 2019

7.0

8.0

7.0

6.0

7.0

Dobry film, asi se na nej v nejblizsi dobe znovu nepodivam, ale jednou jeste urcite jo. Za me nadprumer (coz je ostatne vetsina z toho co komentuju, co me nezaujme, o tom nepisu). Vic nema cenu psat, o cem to je uz se tu rozepsalo plno lidi :).

Únor 15, 2019

8.0

8.0

8.0

8.0

8.0

Narazil jsem na tenhle film uplne nahodou, nekdo ho doporucoval v diskuzi youtube recenze jineho filmu a protoze jsem moc necekal, tak jsem pak byl velmi mile prekvapen. Za me super film, pohoda, zadny velky drama ale pozitivni. Jak uz jsem tu nekde u jinyho filmu psal, mam rad, kdyz hned nemam chut po shlednuti GLBTQ filmu hledat ziletku nebo provaz .... tohle je naopak pozitivni. Jeden z tech lepsich filmu (ale necekejte zadny hluboky umeni, spis pohodoby odpocinkovy film).

Leden 17, 2019 (Upraven: Leden 17, 2019)

7.0

8.0

8.0

6.0

6.0

Film se mi libil ... asi jsem romantik, ten konec (a nejen konec, nejvetsi beznadej pro me byla scena s mostem hned v prvni tretine) me zamrzel. Ale kdyby to skoncilo jako v Love, Simon, tak to tu jini zase skritizuji ze by to bylo nerealisticky pozitivni :). Za me dobry ... ale jeste druhej den jsem si na nej vzpomnel a pocitil litost a vztek nad osudem tech kluku. Jeste ze je to jen film. Ale koukat na to jako "nactiletej" by me asi moc nepovzbudilo.

Leden 16, 2019

9.3

9.0

9.0

10.0

9.0

je to jeden z nej filmu roku 2018, i kdyz bych mu par veci umel vytknout. Ale proc. Kdybych nebyl fanousek Queen, tak by to bylo za 7*, ale hudba tomu 2* pridava. Beru to tak trochu jako Queen koncert, kterej jsem nemel nikdy moznost videt nazivo. Hlavni vytka je, ze je to takovej rodinej film ... kdo by cekal ze by mohl byt autobiograficky film o Queen a zivote Freddieho Mercuryho prstupny detem? :). Proste je to trochu plytky, malo se slo na dren, je to takovy obrouseny aby to bylo pristupny vsem. Ale presto je...

24 výsledků - zobrazeno 1 - 20
1 2