Recenzi napsal/a Tonek

Duben 12, 2021 (Upraven: Duben 12, 2021)

2.5

1.0

4.0

2.0

3.0

Míra gay obsahu 40% (zde uvedená) je hodně nadnesená (dal bych tak máximálně 10%). Představoval jsem si, co se asi honilo v hlavách tvůrců, když toto dílo tvořili. Nejspíš je jako první napadlo, že udělají milostný film, ale když začali točit, zjistili, že to místo, které si vybrali, se hodí spíš na nějaký horor. Tak tedy změnili téma. A když již měli dostatek natočeného materiálu tak zjistili, že to jaksi ztratilo smysluplný děj. Ale to nevadí, přeci to nevyhodíme. :-)

Srpen 20, 2020

9.8

10.0

10.0

10.0

9.0

Nejsem žádný kritik, ale za mě výborný. Co bych za možnost shlédnout takový seriál dal, v době, kdy jsem sám zjišťoval jak to s mojí orientací je. V té době byly takové filmy tabu a navíc byla homosexualita trestná. Myslím si, že tápajícímu mladému klukovi může takový příběh trochu pozvednout sebevědomí a přestat se stydět, kým je. Děkuji za to a seriál doporučuji.

Květen 17, 2020 (Upraven: Květen 17, 2020)

9.5

10.0

10.0

9.0

9.0

Necítím se být recenzent, takže příspěvky ode mne zde často neuvidíte. V tomto případě jsem se však neubránil, pod silným dojmem z právě zhlédnutého filmu, něco nenapsat. Je to opravdu velmi silný, emotivní příběh, který se násobí s vědomím, že je natočen podle pravdivé události. Možná ve filmu nehraje největší roli procento gay-lesbické tématiky, ale boj proti nespravedlnosti a za rovnoprávnost, čímž tento film nesporně pomáhá. Určitě doporučuji se na film podívat a nebudete litovat

Duben 19, 2020 (Upraven: Duben 19, 2020)

3.8

3.0

5.0

3.0

4.0

Trochu jiný pohled na dospívající kluky, kteří objevují svojí sexualitu - pro většinovou část možná trochu netypicky zaměřenou. Někdo jejich počínání může vnímat jako zvláštní, nebo to lze vidět tak, že láska může mít nespočet podob. A právě jednu z nich zde sledujeme. Pokud se dva lidé dokáží vzájemně doplnit tak, aby prožívali štěstí, je to prostě dar, kterému se říká láska. Jinak zajímavý námět, ale dějově dost slabé, a herecké výkony nepřesahují průměr, i když na kluky se koukat dá :-).

Duben 17, 2020

9.0

10.0

10.0

9.0

7.0

Dal jsem "Určitě doporučuji" shlédnout, ale přidal bych dovětek "jen jednou". A to prostě proto, že ten smutek, bych nechtěl znovu prožívat. Je to velmi silný příběh, přesvědčivě zahraný. Konfrontace toho nejhnusnějšího, čeho je člověk schopen, s dojemnou bratrskou láskou a bezmocí - fakt síla.

Březen 07, 2020

8.3

8.0

9.0

8.0

8.0

Velmi zajímavý námět, kde vzpomínky na minulý život obou hlavních postav seriálu, do jisté míry ovlivňují ten současný. V některých dílech se děj sice moc táhne a nic ho neposouvá vpřed, ale zvědavost, jak se celý příběh bude vyvíjet, je silnější, takže ty slabší místa hravě překonáte. Občas jsem se ztrácel ve jménech, ale to u těchto seriálu asi není nic divného. Herci dle mého názoru dost přesvědčivý a hlavně sympatický (a to dvojice z minulého života, tak i z toho současného) Kdo má tento žánr rád, určitě bude spokojený a příjemně stráví pár večerů.

Leden 19, 2020 (Upraven: Únor 18, 2021)

9.8

10.0

10.0

10.0

9.0

Když se prokoušete prvním dílem, který je spíše takový seznamovací s postavami příběhu, tak vás další díly zcela pohltí. Nedá se od toho odtrhnout - já celou sérii shlédl na 2x. Zajímavý příběh, který krásně vyvrcholí v devátém díle. Tam mohla klidně tato série končit a my by jsme si mohli jen představovat, jak si krásně všichni v lásce užívali celý svůj další život . Nevím, proč byl natočen desátý díl, vůbec mi to nedávalo smysl. Ti, kdož psali scénář, asi nemají rádi pozitivní konce a tak natočili desátý díl, který nejprve nechápete o čem je (vše se posunulo v...

7 výsledků - zobrazeno 1 - 7