Recenzi napsal/a misiacik72

Srpen 19, 2018

8.8

9.0

8.0

9.0

9.0

Jeden z mála neschematických amerických seriálov, vykresľujúci veľmi sugestívne a uveriteľne absurditu amerického právneho, sociálneho, kultúrneho a náboženského prostredia, v ktorom hľadí každý iba na seba a na svoje záujmy, a kde pri rúbaní lesa padajú triesky na tých najslabších čím nakoniec niet víťazov, len porazených. (Paradoxne, najnormálnejší mi pripadá ten násilník.)

Červen 26, 2018 (Upraven: Červen 26, 2018)

9.3

9.0

10.0

9.0

9.0

Všetko absolútne premakané: príbeh, réžia, herci - chémia. Teším sa na pokračovanie.

Červen 22, 2018 (Upraven: Červen 22, 2018)

8.3

5.0

9.0

9.0

10.0

Vynikajúca kniha - určite si prečítajte, vynikajúca réžia/dramaturgia a mimoriadne dobrý výber herca - škaredko s úžasnou charizmou, veľmi jednoduchý a presvedčivý. Po dlhom čase som videl dobrý film :)

Červen 13, 2018 (Upraven: Červen 13, 2018)

6.0

7.0

8.0

5.0

4.0

Tak ako pri každom spracovaní knižného románu, i tu sa vmestilo viac toho amerického a gýčového ako do knihy. Tá je napísaná veľmi pekne. Podľa knihy by to bolo na viac dielov (na už aj tak to má skoro dve hodiny). Škoda, že sa do deja nedostali ďalšie postavy. Je to celkom pozerateľný film. Aj keď dosť smutný. Prekladalo sa to dosť ťažko, nemal som titulky, tak som to strihal ručne sám a často som musel aj 20 x počúvať, čo si to vlastne "mrmlú" popod nosy :D Ale dúfam, že preklad poteší.

Únor 19, 2014 (Upraven: Únor 19, 2014)

8.0

7.0

9.0

9.0

7.0

Veľmi pravdivý príbeh ľudí, ktorí sa po rokoch opäť stretnú a robia to, čo robili kedysi a veľmi radi. Ale keď zistia, že to nie je všetko o čom je život, ich príbeh ide do stratena. Veľmi dobrá hudba - niektoré pasáže piesní som preložil, lebo sú fantastické - odporúčam pohľadať a vypočuť aj ako sólo. Na Ameriku veľmi kvalitný film.

Únor 06, 2014

3.5

2.0

3.0

4.0

5.0

Klasický americký schématický príbeh o americkej dorastakúcej mládeži a problematike comming-out. Film hodnotím ako priemerný.

Leden 06, 2012

3.3

2.0

3.0

4.0

4.0

Film spadá do problematiky comming-out. Je štandardným prierezom okolností, ktoré tento krok komplikujú. Trocha naivný je u interpretov a ich veku, syndróm viny a odpúšťania. Pre našinca môže byť zaujímavý pohľad do zákulisia biznisu a problémom comming-out v americkom biznise, ktorý tento príbeh celkom pekne vykresľuje. Vzhľadom na to, že ide o stretnutie dvoch gayov a prerozprávanie ich spomienok a skúseností, príbeh môže niekomu pripadať dosť klaustrofobicky. Ale niektoré erotické scény to hádam zjemnia :)

7 výsledků - zobrazeno 1 - 7