Recenzi napsal/a Allka

Listopad 09, 2018

7.8

7.0

8.0

8.0

8.0

Je to celé takové milé, hezké a hladí vás to po duši... A pak přijde konec a ten vás kopne do břicha jako plašená kobyla. Dobrý film. Ne nejlepší, který jsem tenhle rok viděla, ale určitě na něj jen tak nezapomenu.

Listopad 08, 2018

9.5

10.0

10.0

9.0

9.0

Nádherný syrový snímek, který mě dostal víc než jeho loňský všemi vychvalovaný souputník Call Me By Your Name a stokrát víc než profláknutá Zkrocená hora, ke které je často přirovnávaný. Z té atmosféry mě doteď mrazí. :)

Srpen 25, 2017

9.5

9.0

10.0

10.0

9.0

Někdy filmu stačí nádherný vizuál a soundtrack na to, abyste z něj byli uneseni :) Celé mě to tak nějak dojalo a rozněžnilo, rozhodně za mě palec nahoru.

Srpen 25, 2017

8.5

9.0

9.0

8.0

8.0

Skvělý film, který mě pohltil. Líbil se mi reálný příběh s hutnou atmosférou a herecké výkony hlavních představitelů byly také na jedničku. Mimochodem kdybych si to někde nepřečetla, vůbec bych si nespojila, že Max Riemelt (Kay) je ten samý herec, který hrál v Holky to chtěj taky to blonďaté sotva vylíhlé kuřátko, je skoro neuvěřitelné, jakou cestu za ty roky ušel a jaký chlapák z něj vyrostl :)

Srpen 07, 2017

4.5

4.0

3.0

7.0

4.0

Na základě množství víceméně pozitivních ohlasů jsem se rozhodla dát Shadowhunters šanci, ale po zhlédnutí první série a tří dílů z druhé řady jsem došla k názoru, že naprosto nechápu, co na tom lidi vidí. Tenhle seriál je víc než cokoliv jiného blbina, která neví, čím by vlastně chtěla být a na jakou sortu diváků cílit. Jistý potenciál by tu možná byl, ale bohužel vzhledem k míře stupidity děje a místy až směšným hereckým výkonům se seriál v konečném důsledku nedá zařadit ani do kategorie "příjemná oddechovka". Je to škoda, protože alespoň Raphael, Simon a Izzy by si zasloužili seriál,...

Červen 28, 2017

8.3

8.0

9.0

8.0

8.0

Velmi příjemný film, ve kterém vztah dvou chlapců sice nehraje úplně hlavní roli, ale vůbec to nevadí :) Chvílemi milý, chvílemi bolestný, zajímavě natočený a ve většině ohledů netuctový. Doporučuji spíš pro mladší generaci.

Květen 17, 2017

7.3

7.0

7.0

8.0

7.0

Takový ten správný "poučný" film, který asi jednou pustím svým dětem, až jim budu chtít ukázat, co je homofóbie a šikana a jak se k homosexualitě člověk má postavit a co naopak opravdu dělat nemá. Pro někoho, kdo se chce vzdělat, asi vhodné (možná snad přímo i dělané, vzhledem k přímočarosti a naprosté černo-bílosti děje), pro nás ostatní pravděpodobně trochu ploché. Co se mi nejvíc líbilo, byli herci v hlavních rolích, jsou totálně roztomilí a kupodivu i uvěřitelní a spolu tvoří pár přímo k nakousnutí :)

Červenec 06, 2016 (Upraven: Červenec 06, 2016)

8.8

9.0

8.0

9.0

9.0

Skvělý kraťas o překvapivém poznání sebe sama. Velmi dobře zahráno, stopáž tak akorát, příběh uvěřitelný a několik momentů, které se vryjí do paměti (ten polibek, ach).

Červen 17, 2016

10.0

10.0

10.0

10.0

10.0

Srdeční záležitost. Tohle není jen tak nějaký seriál, to už je spíš další člen rodiny :)

Červen 17, 2016

9.3

9.0

9.0

10.0

9.0

Na Shelter bych mohla koukat pořád :) Jeden z mých prvních filmů s gay tematikou vůbec a dodnes jeden z mých nejoblíbenějších. Nádherně obyčejný snímek, který vám prostě musí přirůst k srdci. Special points za soundtrack.

Červen 17, 2016

6.0

7.0

6.0

5.0

6.0

David Cameron (Alex) je jeden z nejkrásnějších mužů na téhle planetě :) Z jeho krásy jsem úplně oněměla a měla jsem co dělat, abych byla schopná z filmu vnímat ještě něco jiného než jeho andělskou tvář :)) Jsem z něho úplně uchvácená :-D toperihtgjruwtiawčthagwtuaitprhtaepithrepgiuahtlngkglfnfdsdkngdlsgkdů Tak jo, tak jo, vzpamatujeme se a jdeme hodnotit snímek :-D Jeho děj je celkem zajímavý, stopáž tak akorát dlouhá a příběh Daniela mi byl docela blízký, sama se totiž s lehčí formou deprese a úzkosti občas potýkám, takže jsem s Danielem dost soucítila. Chad Connell ale nebyl ve své roli úplně přesvědčivý a...

Červen 17, 2016

5.0

4.0

7.0

5.0

4.0

Tedy... nenapadlo by mě, že se budu v podstatě nudit u filmu trvajícího pouhých 80 minut. Na jednu stranu mi přišlo, že se tvůrci snažili do příběhu narvat, co nejvíc toho jde, na druhou ale všechno nechali nedotažené, pouze v jemných náznacích, tudíž film působí značně prázdným dojmem, hlavně s tím věčným tichem, dlouhými pohledy a neustálými záběry kamsi do nicoty. Při té snaze o minimalismus se měl snímek zaměřit spíš jenom na dějovou linii sbližování kluků a měl je nechat být spolu víc, víc spolu mluvit, interagovat, nechat chemii mezi nimi, aby se pořádně rozvinula. Ale abych...

Květen 18, 2016

9.5

9.0