Duben 01, 2016 1946

4.5

4.0

3.0

7.0

4.0
Na základě množství víceméně pozitivních ohlasů jsem se rozhodla dát Shadowhunters šanci, ale po zhlédnutí první série a tří dílů z druhé řady jsem došla k názoru, že naprosto nechápu, co na tom lidi vidí. Tenhle seriál je víc než cokoliv jiného blbina, která neví, čím by vlastně chtěla být a na jakou sortu diváků cílit. Jistý potenciál by tu možná byl, ale bohužel vzhledem k míře stupidity děje a místy až směšným hereckým výkonům se seriál v konečném důsledku nedá zařadit ani do kategorie "příjemná oddechovka". Je to škoda, protože alespoň Raphael, Simon a Izzy by si zasloužili seriál, který stojí za to, nicméně tuhle slátaninu pár slušných postav zachránit nedokáže.
No, a co se týče páru Magnus+Alec, hlavního lákadla celého projektu - oba pánové jsou velmi oku lahodící a jako pár mají skvělou chemii, ale žel bohu je jejich dějová linka stejně překotná, neuvěřitelná a odfláknutá jako zbytek seriálu a člověk nemusí být žádný velký chytrolín, aby mu došlo, z jakého důvodu tam ti dva vůbec figurují. Pokud vás Malec zajímá, doporučuji podívat se na youtube na nějaké jejich moments, vašemu oku se dostane potěšení bez toho, abyste ztráceli drahocenné hodiny nad celými díly.