Recenzi napsal/a monvi

Duben 26, 2024

10.0

10.0

10.0

10.0

10.0

Tak do tohoto seriálu jsem se prostě zamiloval. Je tak uvěřitelný, jakoby natočený podle skutečného příběhu. Výběr všech herců je výborný, Qian i Yuan jsou boží. A hudba a písně jsou kapitola sama pro sebe Tak nádherně doplňují děj a vytváří atmosféru, že emoce nejdou udržet na uzdě. Doporučovat není třeba. :-)

Březen 30, 2024

9.3

9.0

9.0

10.0

9.0

Někdo řekne praštěná komedie. Nelekněte se opravdu crazy začátku filmu, který je na náš vkus hodně přehnaný. Po chvíli se ale vše celkem zklidní a sledujeme dospívání teenagera, který vidí svět ještě černobíle a myslí si, že se vše točí kolem něho. Film se mi nakonec líbil. Boyette je pěkný kluk stejně jako jeho nejlepší kámoš Charles a spoužačka Nancy. Chytlavá píseň nás provází celým filmem, při kterém můžete v pohodě relaxovat.

Březen 06, 2024 (Upraven: Březen 07, 2024)

10.0

10.0

10.0

10.0

10.0

Byl jsem na film moc zvědavý - a nezklamal mě. Hlavní aktéři seriálu KinnPorsche jsou tady ve zcela jiných rolích a zhostili se jich výtečně. Nádherné kostýmy čínské opery, hudba i kamera. Je to napínavé historické politické krimi drama z období vlády Rámy III ( vládl 1824–1851) , děj proložený flashbacky. Jen ta jména jsou při prvním sledování nezapamatovatelná. Je třeba se na film podívat aspoň dvakrát. Hodnotím za 10 a i když je gay složka příběhu jen okrajová, není to vůbec na závadu. Vřele doporučuju. Stojí to za to.

Únor 28, 2024 (Upraven: Únor 28, 2024)

10.0

10.0

10.0

10.0

10.0

Pěkný a milý kraťas. Střet "starého" a "mladého" našel souznění a vzájemné porozumění. Mladý pečovatel je navíc pěkný kluk.

Únor 10, 2024 (Upraven: Únor 10, 2024)

9.5

9.0

10.0

10.0

9.0

Pěkný, chvílemi až poetický film o vztahu stárnoucího malíře Bastiana s mladým klukem Philipem, který si kromě příležitostné práce přivydělává i prostitucí, aby pomohl rodině svého bratra. Philip ( Jun Jun Quintana ) je krásný kluk s něžným obličejem. Děj nebudu prozrazovat. Za zmínku stojí i minimalistická hudba - klavír + housle - která skvěle podbarvuje děj. Na konci mě ukáplo i pár slziček. Určitě všem doporučuju.

Únor 03, 2024

10.0

10.0

10.0

10.0

10.0

V příbězích Clubu Friday se lidé většinou svěřují se svou neúspěšnou láskou nebo jinými problémy s ní souvisejícími a tyto končí sice s ponaučením z rozhovoru se dvěma moderátorkami pořadu, ale smutně. Překvapením proto pro mě byla tato série, kde konec smutný nebyl. March Chutavuth Pattarakhumpho (Bew) i Mo Monchanok Saengchaipiangpen (Note) byli ve svých rolích výborní a Bew je navíc i pěkný kluk, v době natáčení mu bylo 26 let. Gaye hrál skvěle včetně občasného lehkého vytočení a hlavně svou mimikou. Série se mi moc líbila a proto ji taky hodnotím vysoko.

Prosinec 24, 2023 (Upraven: Prosinec 29, 2023)

10.0

10.0

10.0

10.0

10.0

Nádherný a citlivě zpracovaný snímek o dvou kamarádech, jejich postupném sbližování a uvědomování si svých pocitů. Není to běžný příběh, ale někdy se stávají nečekané věci, které vám mohou změnit celý život. Oba kluci jsou pěkní, hlavně Ari. Na konci ukáplo i pár slziček. Všem určitě doporučuju, věřím, že se vám film bude taky líbit, i když jsem knihu nečetl.

Prosinec 13, 2023 (Upraven: Prosinec 13, 2023)

9.8

10.0

10.0

9.0

10.0

Zajímavý film o dospívání teenagera, který žije v syrovém prostředí chudinské čtvrti s otcem a dvěma staršími bratry. Pěkně zobrazuje postupné dospívání od dětských zábav přes první zamilování až do uvědomnění si tvrdé reality života. Hlavní hrdina Maxi je krásný kluk téměř s dívčí tváří, který v rodině zastává roli mámy, která zemřela. Od vaření, praní a žehlení až po uklízení. Na pozadí příběhu Maxiho se odehrává střet policie s nezákonnými praktikami místních obyvatel a určitě stojí za podívání.

Listopad 26, 2023

8.3

9.0

8.0

8.0

8.0

Psychologická sonda do myšlení Jun Monga, který řeší dilema, jestli přestat vystupovat jako drag queen nebo se vzepřít svému okolí, které ho takto nepřijímá. Zajímavý snímek, který stojí za zhlédnutí.

Listopad 25, 2023 (Upraven: Listopad 25, 2023)

9.5

10.0

10.0

9.0

9.0

Film se mi moc líbil. Je takový jako život sám, nic nepřikrašluje, ani nedělá horším. Hlavní postavou je matka syna a dvou dcer, ale ve filmu jde především o její vztah k synovi a jeho příteli, se kterým si nakonec i přes některé neshody a nedorozumnění porozumí Děj se odhrává částečně v Manile a především v New Yorku, kde její syn žije. Všichni tři hlavní protagonisté zahráli skvěle. Všem určitě doporučuju.

Listopad 19, 2023

10.0

10.0

10.0

10.0

10.0

Moc pěkný film, který patří k mým oblíbeným. Je to sice pohádka, jak píší jiní, ale krásně se při ní relaxuje a načerpá pozitivní nálada. Steve Sandvoss i hvězda 60. a 70.let Jacqueline Bisset jsou skvělí. Myslím, že ani není třeba doporučovat.

Listopad 11, 2023

9.5

9.0

10.0

9.0

10.0

Opět výborný film a navíc ze života, zcela uvěřitelný. Problémy teenagerů, kterých jsme si všichni zažili dost, jejich hledání, tápání a přešlapy. Herci výborní, jen Mik na 17 let opravdu nevypadal, ale to je marginalita. Nezbývá mi, než film všem vřele doporučit.

Listopad 05, 2023

10.0

10.0

10.0

10.0

10.0

Recenzenti přede mnou již všechno napsali, takže já jen připojuju: SKVĚLÝ FILM, který stojí za podívání. Brzy si ho znovu pustím.

Listopad 01, 2023

10.0

10.0

10.0

10.0

10.0

Nádherný film ze života. Příběh dvou kamarádů, jejichž osudy se od malička prolínají. Až neskutečná je láska Enza, který je zamilovaný do Adonga (Maynarda) a pro kterého je schopný obětovat vše i za cenu, že ho ztratí. Oba hlavní představitelé zahráli své role přesvědčivě a nesmím zapomenout na Enzovu matku, která zahrála taky skvěle. Pochvalu zaslouží i hudba, která výborně podbarvuje především erotické scény kluků. Film stojí opravdu za zhlédnutí, při kterém může ukápnout i slzička. Všem vřele doporučuju.

Říjen 22, 2023

8.3

9.0

8.0

8.0

8.0

Zajímavý pinoy film, kde se paralelně prolínají dva příběhy, které jsou prakticky totožné. Příběh z mládí, který vypráví starý muž přezdívaný Wolf a příběh z reálu, který prožívá velmi pěkný mladý strážce majáku Mateo. Podobné filmy překládám moc rád, protože BL filmů zejména z thajské produkce jsem už přesycený. Kvalita filmové kopie není super, ale jedná se o starší film, který snad zaujme diváky, které červená knihovna zrovna moc neoslovuje. Určitě doporučuju ke zhlédnutí.

Říjen 03, 2023

8.3

9.0

8.0

8.0

8.0

Příjemný a pohodový pinoy snímek. Oba velcí kluci jsou pěkní, ale ten nejroztomilejší je malej Zach. Vtipný a mnohem uvěřitelnější příběh, než ta přehršle školských BL seriálů z červené knihovny, které se točí jak na běžícím pásu a s realitou mají pramálo společného.

Září 01, 2023

9.3

9.0

9.0

10.0

9.0

Další pěkný titul ze série Club Friday. Sice méně častá zápletka mezi manželi, ale i to se stává. Skvěle zahrála svou roli Tai, která je navíc krásná žena. Seriál asi neosloví každého, ale přesto ho doporučuju i mladým. V životě je může potkat ledacos.

Srpen 19, 2023 (Upraven: Srpen 19, 2023)

9.3

10.0

10.0

9.0

8.0

Velmi pěkný film provázející nás obdobím diktatury na Filipínách až po její konec, které se odehrává na pozadí příběhu Juna. Být gay v té době nebylo vůbec jednoduché. June prochází jednotlivými fázemi hledání svého zapojení do života společnosti. Setkává se se svou osudovou láskou, právníkem Errolem. A přes všechna úskalí, která mu život klade do cesty, zůstává své lásce věrný. Děj nebudu prozrazovat, ale na konci slzička ukápne ... Všem citlivým a vnímavým duším vřele doporučuju.

Srpen 17, 2023

10.0

10.0

10.0

10.0

10.0

Tomuto vynikajícímu seriálu snad ani není co vytknout. Mnohovrstevnatý děj se samozřejmě věnoval především hlavní dvojici Su Yu a Wu Bi, ale představil detailně i ostatní aktéry. Herecké výkony všech zaslouží absolutorium. Zejména výrazové prostředky představitele Wu Bi (Xu Bin) včetně jeho výkonů v bojových scénách byly obdivuhodné. Chemie mezi Su Yu a Wi Bi byla neskutečná ( a dle záběrů z natáčení to vypadá, že existuje i mimo kameru ). Výborná hudba a početné písně skvěle doplňovaly a umocňovaly děj. Jediný kaz na kráse, za který ale autoři a aktéři nemohou, způsobila zcela jasná...

Srpen 12, 2023

10.0

10.0