Recenzi napsal/a StacekDavid

Květen 24, 2023

9.5

10.0

10.0

9.0

9.0

Dvojice NetJames si prostě sedí a bylo to vidět i v odvážných scénách, že se nebojí vzájemného kontaktu. Tato dvojice zahrála super způsobem playboye (NET), který v sobě nachází cit, o kterém ani nevěděl, že ho v sobě má a kluka, který v sobě nosí trauma zneužitého dítěte a týraného kluka až do dospělosti (JAMES). Především James na mě zapůsobil svým výkonem. Hezká hudba to jenom doplnila.

Duben 24, 2023

9.3

10.0

10.0

9.0

8.0

Měl jsem husí kůži. Kdo nezažil, neví. Je dobře, že se takové snímky točí. Kdyby donutily jen pár lidí k zamyšlení, jsou moc důležité.

Duben 24, 2023

8.8

8.0

9.0

9.0

9.0

Těšil jsem se na seriál už kvůli dvěma hlavním představitelům, které mám rád. Musím říct, že Mix mě překvapil, protože tohle byla role jiná než obvykle, energický, výbušný, zbrklý. A zvládl to perfektně. Docela mě bavilo střídání Mixe a Jan v roli během děje. Jan byla fakt perfektním Mixovým protějškem. Krásná příroda byla jen další bonus. I když byl děj trochu někdy neuspořádaný, těšil jsem se na další díly a s postupem času dostával seriál spád.

Duben 12, 2023 (Upraven: Duben 12, 2023)

8.3

7.0

9.0

9.0

8.0

Tyhle jednohubky dávám na jedno slíznutí :-) Bylo to zábavné a líbí se mi hlavní představitelé. Hlavně mě dostávaly na kolena šikmé oči Shina. Prostě pohodička.

Duben 05, 2023

10.0

10.0

10.0

10.0

10.0

To byla nádhera. Sotva jsem se nadechl po Reborn, už jsem zase 8 minut dýchat zapomněl. Tohle vydá za některé tříhodinové filmy. Zpěv úžasný, až se dělá husí kůže a herci....když spadla hudebníkovi maska, to bylo motýlů v břiše jako v údolí motýlů na Rhosdosu.

Duben 04, 2023

10.0

10.0

10.0

10.0

10.0

Nádherný krátký film z historickou tématikou. Uchvátila mě hudba, která mi hodně připomíná hudbu k seriálu Untamed. Vychází určitě z tradiční hudby, ale je super přiblížena mladým posluchačům. Spolu s příběhem krásnými dobovými kostýmy a super hezkými herci to byla krása sledovat.

Březen 23, 2023

9.5

10.0

10.0

9.0

9.0

Zvládl jsem celý seriál za jednu noc. Je to sci-fi, ale za chvíli mě to vtáhlo do příběhu tak, že mi situace přišla jako naprosto reálná a dokonce jsem začal přemýšlet, jak bych se asi zachoval v takové době já sám. Herci byli úžasní a ty milostné scény! Fakt jsem si to užil.

Březen 22, 2023 (Upraven: Březen 22, 2023)

9.3

10.0

10.0

9.0

8.0

Z nevysvětlitelného důvodu jsem se pustil do sledování starší série filmů o Takumim. Mám ale Japonskou produkci rád. Vždycky je něčím provokující. Buď příběhem rozehraným až bláznivě do absurdna nebo zase komornější a zase útočící na city. Tohle je druhý případ. Už první díl byl pro mě dosti emociální a přiznám se, že tento druhý jsem nezvládl dokoukat na jeden zátah. Samozřejmě na mě působil Takumiho příběh, ale téma nevyléčitelně nemocného kluka, který o svém osudu ví a přesto chce strašně žít do poslední chvilky mě dostalo na kolena. Je to jeden z filmů, o kterém můžu říct, že ve...

Březen 21, 2023

9.3

9.0

10.0

9.0

9.0

Je to oddechový příběh z oboru tajemna a spiritismu, ale vedený úsměvnou formou. Hlavní postavy se kočkují navzájem a mě bavili po těžké zabíračce na city, když jsem před tím koukal na sérii filmů Takumi-kun. Až později jsem si uvědomil, jak je Park Jeong Woo roztomilý a ve scéně, kdy ráno vstávají rozcuchaní, jak je Park Young Woon sexy muž. Seriál mě pobavil a sjel jsem ho za jeden večer celý :-)

Březen 15, 2023

9.8

10.0

10.0

9.0

10.0

Na začátku jsem čekal, že seriál pojede v lehkém komediálním stylu, ale pak to začalo být hodně napínavý a vtáhlo mě to do děje a konec jsem obrečel. Nuta Supanuta mám rád už z Oxygen, ale tady měl o hodně víc prostoru jako herec. Je to prostě multitalent, herec i zpěvák. Ale i další herci byli moc fajn, Celkově za mě palec nahoru. :-)

Březen 14, 2023

9.5

10.0

10.0

9.0

9.0

Mi osobně se příběh velmi líbil i délka seriálu. Eart a Mix jsou prostě sehraná dvojice a je vidět, že přátelé ze života pak mají přirozenou chemii a vůbec jejich vztah nepůsobí nepřirozeně. No a Gemini s Fourthem, to je moje srdcovka. Když si člověk uvědomí, že se seriál natáčel dříve než My school president a jim ještě nebylo 18, je to úžasné, zvlášť výkon Geminiho v roli neslyšícího kluka. A platí pro ně totéž co pro Eartha a Mixe. Nemusí vzájemnou chemii předstírat, protože jsou kamarádi ze školy. Režisér herecký potenciál, který měl k dispozici perfektně využil. Některé scény...

Březen 10, 2023 (Upraven: Březen 10, 2023)

9.8

10.0

10.0

9.0

10.0

Dokoukal jsem tenhle film a ještě nemůžu mluvit, jak mám úzký krk. Ten příběh je tak reálný. Jako bych ho prožíval znovu. Někdy si vůbec nedokážeme uvědomit, jaké peklo si člověk v tomto věku prožívá. Zvlášť když je trochu "jiný" než ostatní. Důležité je to poselství NIKDY nejsme sami, i když už to tak vypadá. Stačí jeden člověk a všechno je jiné.

Březen 06, 2023

9.5

9.0

10.0

10.0

9.0

Příběh s tradičními klišé. Ale tenhle seriál se mi líbil, byl svižný, člověk se nenudil. Musím smeknout před castingem. Oba herci jsou vlastně ještě teenageři a jejich role středoškoláků byly velmi uvěřitelné. Gemini je velký sympaťák a Fourth je od pohledu rošťák, kterému hrají čertíci v očích, ale velice dobře zahrál i to, že vnitřně není jednoduchý kluk, ale má své trápení i city. A hezky zpívá. Je vidět, že kluci jsou kámoši už delší dobu a chemie mezi nimi fungovala velmi přirozeně. Nemají problém si dát pusu. I když jsou samozřejmě hlubší příběhy a charaktery, za mě to bylo...

Březen 03, 2023 (Upraven: Březen 03, 2023)

9.8

9.0

10.0

10.0

10.0

Tenhle seriál mě uchvátil. Jak už tady napsal Jirka Twistů :-), gangsterka s podobným námětem jako Golden Blood. Hlavnní dvojice Phuwin a Pond, to je naprostá herecká i lidská paráda. Ti kluci se fakt mají rádi a na seriálu je vidět, že jim to spolu klape. Mimoto oba mají super talent. Vůbec jsem nesledoval nějaké kiksy a moc se těším na poslední díl, kterej mám schovaný na večer. N a samozřejmě zase velké díky překladatelce. Fakt vynikající práce, jsi úžasná.

Březen 03, 2023

9.5

9.0

10.0

10.0

9.0

Bavila mě nadsázka i úsměvné chvilky. Po několika dlouhých seriálech, kdy jsem si někdy říkal, že by se nic nestalo, kdyby se zkrátily díly na polovinu, mi tady ani nevadilo, že čas nedával příležitost rozvinout všechny možnosti, které situace nabízely. Mělo to spád a těšil jsem se na další díl. Je fakt, že kompletní casting byl opravdu šťastnou volbou.

Únor 27, 2023

10.0

10.0

10.0

10.0

10.0

Uf, tak tohle mi dalo zabrat. Zpočátku nebýt hudby a zpracování filmu jsem přemýšlel, že to vzdám. Ale cosi mě nutilo dívat se dál a najednou to začalo dávat smysl a nakonec jsem poslední díly zkoukl tři za sebou, i když jsem pak ráno byl ve škole úplně gumovej :-). Díky moc Monvimu za překlad. No a ústřední dvojice mě teda docela překvapila po výkonu v Oh!My sunshine night, kde se tedy úplně neukázali. Je vidět, že jiný režisér dokáže z herzů dostat úplně jiný level. No a pak jsem si našel, že tento režisér natočil třeba The Eclipse...

Únor 27, 2023

8.8

8.0

8.0

10.0

9.0

Jak tomu říká překladatelka LeninkaK, které mimochodem za překlad moc děkuju, je to další peroxidovka. :-) Je to úplná BL klasika se všemi nejstandardnějšími klišé. Nicméně děj to má vcelku nenudící a moc rád jsem na to koukal jako na relaxačku. A mám rád happy endy. :-) Boun je sexy a Prem zase roztomilost sama, i když herecky se asi moc realizovat nemohli. Nebyly tam špatné některé vedlejší postavy. Fluke mi tam přišel přirozenější než v UWMA. Zase na druhou stranu tam byla spousta kluků v plavkách a tak užil jsem si to. :-)

Únor 24, 2023

9.3

9.0

10.0

8.0

10.0

Až mě chvílemi mrazilo, když jsem u seriálu zažíval pocity déjà vu. Velmi realistické a uvěřitelné včetně výkonů obou hlavních představitelů. Někdy trošku moc slz, ale holt to taky musí být. Určitě skouknout. :-)

Leden 16, 2023 (Upraven: Leden 16, 2023)

8.8

9.0

10.0

8.0

8.0

Bylo to krátké a rychlé, ale pro mě milé. Oba kluci to hráli dobře a po dlouhém dni to byla fajn relaxačka.

Leden 13, 2023

9.3

8.0

9.0

10.0

10.0

Tak teprve teď jsem to dokoukal. Mám trochu rozporuplné pocity. Sex byl zobrazen dost naturalisticky na rozdíl od jiných chytání se za ručičku a myslím si, že u dvou nadržených vysokoškoláků s řadou zkušeností lze čekat právě spíš tu divočinu. Děj pak v lince hlavních postav byl pro mě trochu problém, protože stejná situace se tam vlastně přehrává 2x. O dost víc mě zaujal pár Tap-Ping. Tam jsem opravdu viděl to, čím si musí projít bohužel každý gay. Samozřejmě coming out, o tom se mluví dost, ale hlavně vnitřní coming out, kdy se člověk musí smířit sám se...

28 výsledků - zobrazeno 1 - 20
1 2