(Upraven: Prosinec 24, 2017)

7.5

9.0

7.0

5.0

9.0
S hodně těžkým srdcem musím, říct, že tohle je pro mě docela dost velký zklamání. A v podstatě souhlasím se Zolem. Smekám klobouk před hereckým výkonem Timothée Chalameta. Ten je naprosto perfektní, dokázal ztvárnit postavu s hravostí, živočišností, řekla bych s maximálním nasazením. To stejné se bohužel nedá říct o Armie Hammerovi. Z jeho strany to nefunguje, vůbec tam necítím žádné propojení, žádnou jiskru. Vůbec to na mě emocionálně nazapůsobilo. Není mi úplně jasné, jaká postava Olivera měla být. Strašně zajímavá věc je, že jsem viděla spoustu gifů z promo turné, kde mezi těma dvěma bylo o milion víc procent vzájemné interakce než ve filmu. Jak jsem tak o tom na procházce přemýšlela, dospěla jsem k závěru, že film má být z převážné části o Eliovi, tak asi Olivera zas až tam moc neřeší a jeho pohnutky moc neukazuje. Další věc je, že první část byla docela rozvleklá až nudná. A poslední velká výtka je za hudbu. Ta těžká klavírní hudba v první části (protože později docela vymizí), která svou hlasitostí a intensitou často přebíjí to co se ve filmu děje a působí naprosto rušivě. Co ještě jednou vyzdvihnu je Timothée, scéna jak maminka veze Elia autem domů z nádraží, musím říct, že to se mě opravdu dotklo. Málem bych zapomněla, takhle odfláknutý postelový scény jsem dlouho neviděla, to byl docela zločin.