6.8

9.0

5.0

8.0

5.0
Pozor, asi spoiler.
Po pravdě? Nedokoukala jsem to. Skončila jsem u 12. dílu a řekla si, že už to prostě nedám. Jsem zvyklá na asijské seriály, ale tohle se táhlo jak... nechci říct jak. Pohyby herců jsou tak pomalé, že máte pocit, že při hraní usnuli na jednom místě. A když někdy v desátém díle Parm po Deanově pokusu o polibek ho napomene, že už to nikdy nesmí udělat, tak jsem sklouzla z pohovky, totálně vyčerpaná napětím, protože to byl asi stý Deanův pokus o polibek.
Kluci se mi líbili, jen mě iritovalo, jak se Parm neustále pitvoří a kouše si spodní ret. Jednou, dvakrát to bylo roztomilé, pak už ne.
Ačkoliv jsem sérii nedokoukala, seriál ve mě zanechal hlubokou vzpomínku na kosmetiku značky Myss a lítost nad špatným zpracováním zajímavého tématu, jakým reinkarnace určitě je. Taky mě štvalo, že pár Win a Team dostali tak málo prostoru, hned by byl seriál zajímavější.
Pokud vám nevadí pomalejší než pomalé tempo a absence milostných scén či pouhých polibků, minimálně jde o zajímavý námět.
Doplnění recenze: Nakonec jsem tedy seriál dokoukala a to jen díky Kaovi, který hrál Korna. Tento velmi pohledný Thajec mi zůstal v paměti díky Lovely Writer. Bohužel si stále trvám na tom, že 17 dílů je pro tak pomalé tempo přece jen moc. Zápletka byla nakonec opravdu zajímavá, takže za to dávám plusové body. Jen mě vážně mrzí, že si režisér nedal víc práce s Flukem. Když vidím jeho a Ohma v civilních videích, je to super přirozený pár, v seriálu bych ho nejraději zaškrtila za to přehrávání. Jinak jo, za jedno shlédnutí to asi stojí ;)