Květen 01, 2023 10068

10.0

10.0

10.0

10.0

10.0
Jak já se na tento seriál těšila od prvního traileru, co vyšel. A zvlášť, když jsem věděla, že ho bude dělat můj nejoblíbenější režisér. A stálo to za to. Last Twilight je pro mě mistrovské dílo. Patří rozhodně mezi ty úplně nejlepší seriály. Hned od prvního dílu mě emocionálně rozhodil, žila jsem s nimi, střídal se u mě pláč, smích, obdiv, láska…nedokázala jsem se jen dívat a nic necítit. Výběr herců je naprosto skvělý, a to nejen pro hlavní pár, ale i všechny ostatní postavy. Z nich zvláště Mark a Namtan byli okouzlující a úžasní. Sea byl v roli nevidomého naprosto profesionální a Jimmy, náš spořádaný doktor ve své roli taky, myslím, že nemohli vybrat lepší dvojici. Úvodní melodie, když začínal seriál mi pokaždé přivodila husí kůži, jedna z nejhezčích melodií z BL seriálů a když z ní ještě vznikla Williamova píseň, tak už k dokonalosti nechybělo nic. Celý příběh se mi zaryl hluboko do srdce a už tam zůstane. A opět tu byla neuvěřitelná podívaná – natáčecí místa, kombinace barev, hraní si s detaily. P´Aof prostě umí udělat seriál krásný po všech stránkách. Ta křehkost, něžnost a zranitelnost prochází celým příběhem…všechno do sebe tak dobře zapadlo. Jediné co mi jen nepatrně narušilo celkovou atmosféru a příběh (a to je asi zaviněno i spíš mým očekáváním) byl konec, který mi nepřipadal stejně kvalitní jako zbytek seriálu, ale bylo tam pořád spousta krásných momentů, jsem už jen asi moc náročná. Každopádně to nic nemění na skutečnosti, že je tohle opravdu jeden z nejlepších seriálů a měl by ho vidět každý, já ho uvidím určitě ještě několikrát.
A jen tak mimochodem by podle mě každý člověk potřeboval mít kolem sebe někoho jako je Mhok, svět by byl krásnější místo a stačilo by se na něj dívat i jen srdcem.