Říjen 06, 2022 8516

10.0

10.0

10.0

10.0

10.0
Miluju tento seriál. Vůbec nic jsem od něj nečekala. Spíš naopak se mi moc nechtělo do dalšího seriálu ze školy (jojo, musím se přiznat, že jsem měla předsudky), ale nemohla jsem se víc mýlit. Je odlehčující, veselý, tolik roztomilý a plný skvělých písní. Gemini a obzvlášť Fourth se stali mými oblíbenci hned od začátku, co jsem se s nimi setkala a to bylo v Moonlight Chicken a tahle jejich veselejší a lehčí verze, co předvádí tu, je naprosto neodolatelná. Seriál krásně plyne, nenudila jsem se u toho ani chvilku. Taky je tu opět skvělý Mark, ten už je pro mě takový talisman všech seriálu, kde hraje, protože ať je v čemkoliv, tak už očekávám, že ten seriál bude dobrý a určitě ho chci vidět :D A ty písničky, mám hodně ráda thajské seriálové písničky, ale tolik mi jich ještě žádný seriál nedal. A všechny se mi líbí, každá vypráví svůj příběh, zapadá do děje a jsou skvěle melodické. My School President už jsem viděla myslím 3x a určitě ne naposledy, je to skvělá oddechovka, člověk se na ně většinu času culí a užívá si vše, co na obrazovce vyvádí. Hodně se mi tu líbil i scénář, se všemi vtípky, narážkami atd., bylo to osvěžující. Za mě se seriál hodně povedl a doporučuju vidět.