7.8

6.0

9.0

8.0

8.0
Výsledek je sice trochu rozporuplný, ale vlastně mě ten film svým způsobem baví.
Sám o sobě je trochu kulturním šokem, prakticky každá postava zde kouří a cigareta je nedílnou součástí spousty scén, což už by asi v dnešní době tak nebylo. Naopak vztahové linky jsou velice moderní a (zřejmě) odráží myšlení současných mladých, kteří se netrápí konvencemi a škatulkami, ale hledají lásku opravdu kdekoliv. Ať mi to může být jakkoliv vzdálené, přechod mezi hetero vztahem, trojúhelníkem a homo vztahem tu působí zvláštně přirozeně a nikdo z toho "nedělá vědu".
Naopak na první pohled velmi harmonické vztahy v rodině Julie se postupně ukazují jako částečně toxické a bohužel nakonec tato linka vyšumí do ztracena a není vysvětlena. Například setkání matky s Alice nebo sestřina angažovanost v Ismaelových vztazích. Celkově je ve filmu spousta věcí naznačena, ale nepříliš často dokončena, chybí pořádná katarze. Třeba i u smrti je atmosféra filmu spíše "jen" nadále zádumčivá.
Písničky většinou ději nijak nepřispívají, naopak jej výrazně zpomalují. Některé čistě šanzonové mi k ději ani nijak zvlášť nepasují, naopak poloha pop-rocková se tu vyjímá mnohem lépe.
Přes to všechno ve filmu vidím mnohem více pozitiv, i občasné (ne moc příjemné a zbytečné) přehrávání Ludivine Sagniera je dějově ukotveno a jenom nám tak předvádí hercův rejstřík...