1.0

1.0
Tady je skoro všechno špatně. Pozitivní snad jen sympatický hlavní představitel, kterému je ale také těžko uvěřit 17 let.
První udeří do uší opravdu debilní hudba, která připomíná nějaké hudební databáze zdarma a hodila by se snad jako podkres do televizních "přestávek" s hrajícími si koťátky.
Kamera někdy překvapí sofistikovanými pohledy z podhladiny, aby následně vytvořila příšerný detail očí či naopak záběr školy jako z pohledu průmyslové kamery.
Děj strašně těká, některé scény jsou zbytečně zdlouhavé, jindy zase překotně utíká jakoby scény naopak vynechával.
To, že jeden nápis ve škole (a všichni mu věří) způsobí hlavnímu hrdinovi neuvěřitelné trauma, je úplně mimo mísu a dává pocit, jako by ani autor scénáře nikdy do školy nechodil. Zatímco scéna ve sborovně s učitelem literatury by mohla být brána jako výborná obžaloba systému (homosexuální učitel je dobrý jen na to, aby si promluvil se stejně orientovaným žákem), následný rozhovor učitele s Vincentem jakoby uniknul z filmu jiného žánru (hořké komedie) a vůbec se sem nehodí. Těžko uvěřit, že by plavecký tým, jehož výsledek je na Vincentovi závislý, jej zprvu jakože zcela odříznul a na celém sportovním klání se choval jakoby nic (tam už s ním žádný problém neměl?). Návštěva gaybaru, kde chce každý nového příchozího ojet, byla teda taky jako z jiného filmu a jestli má autor o gaybarech takovou představu, tak opravdu k tomuto filmu psát scénář neměl...
P.S.: Nevím o tom, že by se po plavání sprchovalo v plavkách...