Recenzi napsal/a Zdenek43

Leden 07, 2023

1.8

1.0

1.0

3.0

2.0

V záplavě asijských BL seriálů jsem po přečtení dostupných recenzí sáhnul právě po Big Dragon. Thajci jsou milí a rád tam, tu a tam, zajedu na dovču. Scénář, který se nakonec s malou obměnou, objevuje téměř ve všech BL seriálech z poslední doby, postrádal nějakou invenci. Stál a padal s výkonem obou protagonistů, kteří za nějakých pár let zkušeností mohou snad být i dobrými herci. Tady se stylizují do přeslazených klučíků, kteří mají v životě jedinou starost, a to sami o sebe a svou lásku. Režijně je seriál plný dlouhých pohledů a opakujících se akcí a podle mě by...

Březen 06, 2021

3.5

6.0

3.0

3.0

2.0

Příběh zasazený do celkem atraktivního prostředí baletní školy působí líně a zdlouhavě. Dialogy zbytečně neposouvají děj dopředu, ale spíš brzdí. Po celou dobu jsem nenašel vztah ani k jednomu z protagonistů, jejichž výkony byly spíše průměrné. Prvky mystična jsou v příběhu zbytečné až hloupé. Rozhodně šlo námět zpracovat lépe. Ale možná jsem jen nepochopil umělecký záměr autorů .:-)

Březen 03, 2021

10.0

10.0

10.0

10.0

10.0

Určitě doporučuji ke shlédnutí tento film, který rozhodně vybočuje z plejády BL seriálů asijských produkcí. Výkony herců, zajímavý příběh a celkem vysoce profesionální provedení mne zaujalo.

Leden 08, 2021

8.8

10.0

8.0

9.0

8.0

Protože už byl film předchozími recenzenty detailně rozebrán, napíšu jen, že podle mne za vidění rozhodně stojí především pro příběh samotný.

Prosinec 14, 2020

5.8

6.0

4.0

7.0

6.0

Německý snímek s nádechem tajemna mne přišel chvílemi velmi zdlouhavý, pocit nudy nezachránil ani exterier řeckého ostrova a bohužel v tomto případě ani výkony obou protagonistů.

Listopad 15, 2020

2.3

4.0

2.0

2.0

1.0

Zajímavé téma šlo rozhodně zpracovat lépe. Amatérské výkony téměř všech herců a celkové pojetí filmu bylo pro mne slušným zklamáním.

Listopad 12, 2020 (Upraven: Listopad 16, 2020)

7.0

8.0

7.0

5.0

8.0

Opět celkem podařený film Marco Bergera s typickým rukopisem. Mě se film líbil a téma určitě stojí za podívání.

Listopad 01, 2020

7.3

7.0

8.0

8.0

6.0

Emocionálně vypjatý příběh skoro padesátníka, který většinu svého života strávil v dublinských docích a právě ztrácí jistotu zaměstnání. I v rodině se dvěma dospělými dětmi prochází silnou citovou deprivací, kterou řeší pitím a uvědomováním si své pravé sexuality. Setkává se s mladým prostitutem, u kterého hledá v první fázi spíš porozumnění než sex. Ukazuje se, že mladík je spíš než prostitut a vyděrač jen dítě žijící svůj zpackaný život. Ve fimu mi trochu vadila až přílišná nenávist hlavního hrdiny k sobě samotnému a příběh mohl být rozehrán do větších detailů.

Listopad 01, 2020

8.8

9.0

9.0

9.0

8.0

Při práci z domova přece jen vyšetřím nějaký ten čas a večery se prodlužují, prošel jsem tedy trochu historie a narazil na seriál Cuffs. Líbil se mi poprvé a líbí se mi i podruhé. Každodenní práce policejního oddělení a hlavně někdy až úzkostlivě korektní přístup je opakem policejních kovbojů typu "Polda" nebo skoropsychopatů policejních vyšetřovatelů. A protože je situován do Brightonu, oblíbeného místa anglické gay komunity je v seriálu i silná gay linka, která tu působí naprosto přirozeně. Za zmínku stojí i sympatický velšský herec Jacob Ifan.

Říjen 20, 2020

7.3

8.0

8.0

6.0

7.0

Velmi slušně natočený seriál ukrajinské televize odhaluje některá tabu mezi dospívající mládeží. Stal se hitem nejen na Ukrajině, ale i v Rusku a určitě otevřel cestu i pár gay klukům k jejich coming outu. Seriál jsem stihl ve dvou dnech a ani chvilku jsem se nenudil.

Říjen 14, 2020

8.3

9.0

8.0

8.0

8.0

Fortuna je v římské mytologii bohyní náhody, osudu i štěstí. Film nabízí příběhy, které také může přinést život. Krizi lásky a vztahu po letech, nemoc, přátelství a pocit odpovědnosti. Film vás nutí přemýšlet, ale občas se i pousmát. Nevím, jestli stejně jako mne, osloví i generaci mladší.Možná to je i tím, že sám mám dvě děti a žiju mnoho let v partnerském vztahu. Každopádně za sebe film určitě doporučuju.

Září 04, 2020

9.5

9.0

9.0

10.0

10.0

Pro spin-off seriálu Merlí si autoři vybrali dva středoškoské studenty Pola a Bruna a jejich nové kamarády na univerzitě. Postava Pola ale, dle mého názoru, nemohla nahradit filozofa Merlího a tak pro mne tato série už ztratila potřebný drive. Za zmínku stojí velmi citlivé skoubení kasické hudby a filosofie ve všech čtyřech řadách seriálu, včetně Dvořákových a Smetanových děl. V každém případě, ale i tato řada seriálu katalánské televize určitě stojí za vidění.

Srpen 12, 2020

8.0

8.0

8.0

8.0

8.0

Tato švédská miniserie nabízí prostřednictvím několika rodin pohled do švédské společnosti 70. let a nedávné minulosti. Pro převážně ateistickou českou povahu, většinově vzdálenou extremistickému chování, působí poněkud neskutečně a v některých momentech jsem si myslel, že ta drsnost je moc prvoplánová. Nicméně si myslím, že profesionálně provedená miniserie nutí člověka k zamyšlení. a to i generaci, která pamatuje i ta léta 70. u nás.

Srpen 12, 2020

1.0

1.0

1.0

1.0

1.0

Až moc americký filmek s jednoduchým až hloupým námětem a otřesnými výkony téměř všech herců.

Srpen 03, 2020

9.5

9.0

10.0

9.0

10.0

První řada mě bavila. Svěže natočený seriál ze středoškolského prostředí nezklame. Ani mi nevadila nižší míra gay obsahu

Červenec 11, 2020

8.0

8.0

8.0

8.0

8.0

Obranné spojenectví gay a lesba je běžnější spíš u starších než teeagerů. Možná proto film nabízí několik přijemných momentů. Celkem slušný výkon obou protagonistů mě naladil do dobré nálady. A konec dobrý, všechno dobré. Pro mne jeden s filmů, který neurazí diváka.

Červenec 07, 2020

3.3

3.0

4.0

4.0

2.0

Film je podle mne slabším odvarem skoro dvacet let staré německé komedie Kluci to chtěj taky a pořád. Moc nevěřím tomu, že dnešní pubertáci se chovají tak, jak nabídl scénář filmu.Gay obsah 20 procent odpovídá jednomu polibku dvou kluků. Je spousta fimů, které nabízí téma hledání sexuality u teenagerů, některé i velmi vtipně. V této komedii se to ale příliš nepovedlo.

Červen 30, 2020

8.3

8.0

9.0

8.0

8.0

Zajímavý snímek ani ne o comming outu, jako spíš o drsném uvědomování si životní reality. Určitě stojí za vidění. Ani mi nevadilo, že 17ti letého kluka tu hraje o několik let starší herec. Jeho výkon tu skutečnost smazal.

Červen 08, 2020

8.8

8.0