(Upraven: Červen 08, 2023)

10.0

10.0

10.0

10.0

10.0
Upřímně řečeno, do sledování seriálu Bed Friend jsem se moc nehrnul. Již samotný název, a úvodní epizoda naznačují, že se jedná o příběh dvou lidí, kteří jsou spolu jen kvůli sexu. Zdání zde ale klame. Seriál jde hodně do hloubky a řeší závažná témata jako sexuální zneužívání ze strany rodičů či nadřízených v práci, homofobii, či nepochopení od svých blízkých. Seriál vypráví příběh dvou lidí, mezi kterými je zeď vystavěná z traumat z minulosti. Příběh dvou lidí, kteří si i přesto hledají k sobě cestu. Z herců v hlavních rolích se mě líbil Net v roli Kinga. Ta jeho tvrdohlavost a neúnavnost je mě sympatická. Úžasný je i James v roli Uea, jehož mě bylo líto hlavně v momentech, kdy si z něj jeho bezcitná matka dělala bankomat. Líbilo se mě, jak zdravý vztah spolu kluci mají i přesto, že jejich příběh začíná tím, že v opilosti spolu omylem skončí v jedné posteli. Samotný příběh sice není originální, příběhu ale nic nechybí, a ani nic nepřebývá, děj má tempo a napětí, a já si seriál užíval. Musím vyzdvihnout, že v intimních scénách se tvůrci docela odvázali, a mnohé záběry nekončí jen polibkem, jak je u asijské produkce běžné. Nejúžasněji působící je objímací scéna z úvodu 5.epizody na pláži v protisvětle zapadajícího slunce. Tímto chválím skvělou kameru. Seriál jsem si užil i díky skvělému českému překladu. Díky Leni :) Velmi doporučuji!