5.5(2)

5.3

5.0

5.0

6.0

5.0
Netradičně zpracovaný námět sbližování se s biologickým otcem přináší několik momentů útočících na divácké morální hodnoty. Film ale jako celek docela funguje, byť je z něho cítit dosavadní režisérovo "panictví".

5.5

6.0

3.0

7.0

6.0
Zaujímavo rozvrhnutý príbeh, so zopár prvokujúcimi (a zťažka uveriteľnými) momentami, s veľmi pozerateľnými vizuálom, no so slabším scenárom, hereckým podaním a tiež "inscenačnou" náladou.

Mladý tanečník, ktorý vyrástol ako sirota v decáku, sa rozhodne cez detektíva vyhľadať svojich rodičov: podarí sa mu nájsť otca, ktorý pracuje a tiež väčšinu času žije ako drag queen. Mladík sa hnevá no zároveň je zvedavý - a vydá sa na prvé prieskumy. Ako bizarne najschodnejšiu cestu priblíženia sa k novonájdenému rodičovi sa mu javí zahrať sa tiež na debutujúcu drag queen (!). A to je len začiatok ... bizarné okamihy ešte len prídu. Nechcem prezrádzať, ale s takou témou/zápletkou sa zapodieva naozaj len málo queer filmov.

Bez súdenia a so všetkou otvorenosťou - nie som si istý, či to, kam tvorcovia film ťahajú mu pridáva na kvalite a uveriteľnosti. Hoci je vizuálne pekný a celkovo na drámu vystavanú na rodinných traumách aj celkom láskavý, film sa potkýňa na pomerne sporom scenári, zbytočne vykonštruovaných mikrozápletkách a tiež na tom, že herci nemajú čo alebo nevedia ako to zahrať. Cítiť tu zaujímavú ambíciu aj amatérizmus nezávislého dielka.

Je to (aspoň tematicky) niečo ako Klietka bláznov, ale trochu menej fraškovitá, civilnejšia, utlmená, miestami až clivá. Vôbec neublížilo si ju pozrieť, večer to bol príjemný, ale nebol som z tohto filmu vo vytŕžení.