8.1(8)

9.0

8.0

10.0

10.0

8.0
Typicky japonské zpracování příběhu dvou mladých lidí, kteří si k sobě hledají cestu. Seriál s výbornými hereckými výkony obou kluků v hlavních rolích. Škoda jen, že jejich vztah nebyl vyprávěn do větší hloubky, a že zde vidíme jen minimum intimních scén. Jinak ale velká spokojenost.

8.0

8.0

9.0

7.0

8.0
Jak už tady napsali přede mnou, jedná se o Japonsko a tak je potřeba toto dílko sledovat a vnímat a i hodnotit. Mangovské postavičky obou hlavních představitelů byly "vyrobeny" a zahrány štíhlými herci zcela dokonale, někdy jsem měl pocit, že jsou snad vystřiženi z papíru či vyskočili přímo z knihy a tady si myslím, že je největší přednost seriálu a nevadilo mi ani, že jeden je tmavovlasý a druhý blond, naopak, skoro jako dvojčata. Ostatní atributy hodnocení byly napdrůměrné, ale jen lehce. Příběh a chování postav bych trošku změnil, ale tvůrci se museli držet předlohy. Jestli se vrátím k tomuto dílku? Nevím, čas ukáže ...

8.0

8.0

9.0

7.0

8.0
Krátký, jednoduchý, vtipný, roztomilý příběh se zajímavou zápletkou a sladkými okamžiky. Herecké výkony přesně odpovídaly Japonskému stylu, byly příjemné, jemně zdrženlivé. Chemie a emoce působily lehce a dávaly člověku prostor si pohrát se svou vlastní fantazií.

5.5

6.0

4.0

6.0

6.0
Nebolo to zlé, ale... Ale. Obaja herci mi prišli trochu nesympatickí a podľa mňa medzi nimi chýbala chémia. Príbeh bol ale skvelý, takže možno, ak by išlo o iných hercov, dala by som aj lepšie hodnotenie.
(Upraven: Březen 07, 2023)

9.5

8.0

10.0

10.0

10.0
Vysloveně japonský styl příběhu. Potrhle roztomilý. Víc mě nenapadá co dodat. Ale byl to příjemný děj.

8.3

8.0

9.0

8.0

8.0
Japonci mají svůj osobitý styl který nesedne každému, dlouho čekáte než se mezi páry začne něco dít, mě se seriál líbí a má i docela zajímavý děj , novinářské prostředí není častým tématem i když nemám ráda bulvár, hledali pravdu a ne výmysly. Z obou postav cítíte jak jsou k sobě přitahováni a pomaličku si hledají k sobě cestu i když o nedorozumění není nouze, nakonec se odváží říci si co k sobě cítí. Za mě spokojenost.

9.0

9.0

9.0

9.0

9.0
Opäť Japonsko, trochu sa pripravte opäť na ich štýl rozprávania a hrania. Chladná tvár a postoj priamy, ale nedajte sa pomýliť, často sa pod chladnejšou maskou a dobre skrývanými citmi ukrýva žhavá láva. Obaja herci sú mlaďasi štíhlučky Kimura Keito (Onoe) a Yamanaka Jyutaro (Kaburagi) - sympatický (ak si pozriete nejaké ich ďalšie fotky). Často môžete mať pocit, že ste sa nadýchli a už už skoro sa idete zadusiť, kedy vyjasnia a povedia to, čo prežívajú a cítia. Ako vravím pod chladným povrchom sa skrývajú vrelé srdcia. Takže hlboký nádych a vkročte do toho. Za mňa osobne, spokojnosť. Príbehy, ktoré spolu riešili boli vskutku zaujímavé.

7.8

8.0

8.0

7.0

8.0
Mnohé produkce rozvíjí děj pomocí broušení problematických hran rozdílných osobností. Zde se střetl svět akčního fotografa s novinářem píšícím původně od stolu. Dějově i herecky seriál vyloženě rostl před očima.