Recenzi napsal/a Juri

Říjen 05, 2024 (Upraven: Říjen 06, 2024)

9.8

9.0

10.0

10.0

10.0

Já vlastně úplně nevím co si o tom myslet. Jestli bejt nadšenej a nebo trochu zklamanej. Tento seriál ve mně zanechal spoustu emocí a NENAPLNĚNÉHO očekávání, proto jsem zthnul jednu hvězdičku. Serie má úžasný humor, kde jsem se opravdu zasmál od srdce. Příběh postupuje opravdu hlemýždím tempem, což není na škodu, protože člověk má aspoň čas a prostor pořádně poznat, pochopit postavy. Všechno je to krásně promyšlené a herci předvedli skvělý výkon. !!!!! Teď bacha, menší SPOILER !!!! ............... ............... Nemůžu se zbavit dojmu že jsem o něco obraný, takto blbě otevřený...

Říjen 04, 2024

9.0

9.0

9.0

10.0

8.0

Tato serie je určitě zajímavá a docela dobře jsem se bavil. Ale taktéž musím podotknout, že zážitek ze super skvělé restaurace kazily ty instantní nudle. Ještě bych chápal, že si je připravuje Plawan, ale proč je dělá Šéfkuchař, to bylo trochu divné. Já chápu, že seriál má nějaké sponzory a že ten výrobek ukázat musí, ale tohle bylo trochu nemístné. Konec byl vlastně pěknej, ale trochu rychle utekl. Hlavní pár jsem miloval už ze serie Pit Babe, chemie u vedlejšího páru, je taktéž super a také si mě získal a doufám že někdy vznikne serie kde je...

Září 27, 2024 (Upraven: Září 28, 2024)

7.8

6.0

9.0

10.0

6.0

příběh je opravdu velmi chaotický a celkem blbě k pochopení. Člověk se v tom začne hned ztrácet. Podle mého, se měli držet jedné linie a bylo by to v pohodě, ale takhle..... . Avšak herecké výkony hodnotím celkem kladně, i když jisté rezervy tam byli. No co se týče závěrečného dílu, tak ten je pěknej, ale nevysvětlí vůbec nic a nakonec si říkáte ,,Co jsem to sakra sledoval?"

Září 20, 2024

6.0

4.0

5.0

8.0

7.0

Tohle bylo tak strašné divný. Jak už je v jiné recenzi psáno, hodně mě zarazilo to vycpané spodní prádlo, jako to bylo dost do očí bijící. Příběh celkově byl zamotaný a přišlo mi že postavy kolikrát řešili a hrotili blbosti než důležité věci, které by normální člověk jen tak nepřešel, oni je přestali řešit celkem rychle a odpustili si. Ve finále podstata příběhu byla vysvětlena a odhalena až v posledních vteřinách. Nejen ale hlavní děj ale i ostatní dilemata mi přišla celkem dosti odbytá a honem rychle aby je měli z krku. Pokud se chcete podívat na...

Září 15, 2024

10.0

10.0

10.0

10.0

10.0

Skoro po roce co jsem TharnType zkouknul dávám recenzi. viděl jsem ho před Vánocemi 2023. Bylo to uplně první Thajské BL drama, které jsem kdy viděl. Prvně jsem se thajským BL trochu vyhýbal a vyhledával jenom korejské, jenomže postupně jsem už neměl na co koukat. Zapnul jsem si první thajske BL TharnType, zpočátku jsem si musel zvyknout na ten jazyk, přišli mi hrozně ukřičený a pak mi to už nepřišlo. Nechápu, proč jsem se thajskému BL vyhýbal, je to neskutečně užasný. TharnType je kombinace dramatu a romantiky a konečný zvrat událostí je skvělí. Nic mě tak nedokázalo tak moc...

Září 06, 2024

10.0

10.0

10.0

10.0

10.0

Kancelářské romance mám rád. Trochu mě rušili ty rozhovory, takže ve finále jsem ty rozhovory zrychloval k hlavnímu příběhu

Září 06, 2024

10.0

10.0

10.0

10.0

10.0

Seriál je dokonalý, chemie mezi hlavními postavami je skvělá, ale ani vedlejší páry nezahálí. Je to prostě něco, co chcete vidět.

Září 06, 2024

10.0

10.0

10.0

10.0

10.0

Úžasný příběh, zvládl jsem to vidět na jeden nádech. Nedokázal jsem přestat.

Září 05, 2024

9.0

8.0

9.0

10.0

9.0

Prvně jsme nevěděl co od toho očekávát, ale nakonec to vůbec není špatný. Mimochodem poznali jste Kaownah Kittipat Kaewcharoen v seriálu hraje Ryou, hrál i v Tharn Type a The Sign, ani v nejmenším jsem ho nepoznal, obzvlášť jsem si nedokázal spojit postavu kterou hrál v TharnType a v Love Stage. Jeho herecké výkony jsou skvělé. Trošičku mi nesedí druhý hlavní herec Turbo Chanokchon Boonmanawong alias Anda, ale pak i na něj jsem si zvykl a chemie mezi postavami byla více než uspokojící.

Červen 01, 2024

9.3

9.0

9.0

10.0

9.0

Podle mého názoru, když máte chuť na nějaký odlehčený příběh a baví vás takové ty scény, kdy i vy sami budete červený, tak se na toto podívejte

Květen 04, 2024 (Upraven: Květen 04, 2024)

8.8

9.0

9.0

8.0

9.0

Bylo příjemné toto sledovat. Nic složitého ani komplikovaného. Ideální příběh pro den, kdy třeba venku prší a není co dělat a nudíte se. Velice oddechové a příjemné. Tento seriál byl můj třetí Taiwanský, první který jsem kdy vyděl, měl na můj vkus hrozný konec, druhý byl v určité části dost depresivní. Osobně moc taiwanské seriály nevyhledávám, mám radši ty z thajska, ke kterým se teď zase vrátím.

Duben 26, 2024

9.0

7.0

10.0

10.0

9.0

Zpočátku se mi do tohoto seroše moc nechtělo, sám nevím proč. No později z nudy jsem ho zkouknul. Příběh se mi zdál trochu krkolomný, ale rozhodně si myslím, že to stojí za shlédnutí. Nakonec mě to i dojalo

Duben 24, 2024

2.5

3.0

2.0

2.0

3.0

Jak jsem se na to těšil, tak mě to hned na začátku přešlo. Příběh osobně nic moc. Herecké výkony otřesný. Nejhorší je zvuk , nevím co měli se zvukem, ale celý seriál je předabováný, takže zážitek ze seriálu to úplně zkazí. Pak už jsem to jen přetáčel abych to měl za sebou.

Duben 24, 2024

7.3

8.0

4.0

8.0

9.0

Nebylo to špatné. Takový jednoduchý příběh. Ale herecký výkon hlavního páru nebyl moc dobrý, celou dobu to vypadalo jako když je něco bolí.

Duben 11, 2024

7.8

6.0

8.0

9.0

8.0

Taková oddechovka. Upřímně vedlejší pár mi přišel více zajímavější než hlavní, dokonce chemie u vedlejšího páru byla lepší. I tak bych to ale doporučil. Je to takové lehčí, ideální si toho odpočinout a na chvilku vypnout.

Březen 26, 2024

10.0

10.0

10.0

10.0

10.0

Seriál má zajímavý rozjezd. Příběh je velice zajímavý, vtáhne vás a nepustí, budete chtít vědět, co se bude odehrávat v dalším díle. V určité chvíli mě při sledování popadla ,,deprese,, z toho jak se příběh vyvíjel, ale konec je skvělý a dojemný.

17 výsledků - zobrazeno 1 - 17